Laban! :D
hejsan!
jag har en katt som heter Nemo och jag har sagt det tidigare här och visat honom på en bild ^^
nu har vi fått hem en katt som heter Laban…
han är 3 år och han har tyvär haft 3 hem innan oss och det gillar inte vi men det visste vi efter att vi köpte honom…
han har tyvär börjat pissa på mina säng kuddar och min ena brors säng kuddar…
men enda sen vi bytte kattsandlåda till en vanlig plastlåda från IKEA så har han faktiskt gått på toa i den (i alla fall vad jag vet ^^)
han ÄLSKAR att ligga med mig i soffan o bara ligga och sova! han är den mest mysigaste katten jag någonsin har sett/träffat! :D
han är en Blandning mellan Siames och nånting mer…eller kanske en oriental…
när vi fock honom och släppte ut honom i huset var han som om att han var hemma…(kanske för att han är så van vid att byta hem hela tiden :/ stackarn…) han gick inte till ett hörn eller under soffan, utan han gick runt lungt o fint o kollade runt sen la han sig i soffan med mig o sovde…:D
och när han kom till köket började han låta lite konstigt…han börgade låta som en gräsklippare typ…han verkar ha nått fel mer luftvägarna eller nått…vi ska åka med honom till vetten i veckan och kolla honom och vi ska ID-märka honom medans vi är där :)
här kommer en bild på världens mysigaste katt :D
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen
Är han kastrerad? Om kisseriet fortsätter så skaffa ytterligare en låda, har man fler katter så behövs fler lådor.
japp han är kastrerad…japp vi har två lådor en nere och en uppe, den som är uppe är den som han går på mest…den nere är han inte så förtjust i för den verkar vara tråkig och för liten för det är den vanliga sandlådan…den där uppe är lådan från IKEA ^^
Vilken snygging!!
hihi jaa! ^^