När hon sväljer
Har bara en liten fråga angående min katt.
Har märkt ett par gånger när hon sväljer att hon verkligen tar i och det låter när hon sväljer. Alltså man hör verkligen att hon sväljer. Pratar inte om n är hon äter och driicker utan när hon sväljer saliv.
Någon som vet vad det kan vara? :O Hon mår bra för övrtigt. Äter, dricker, busar, tvättar sig och går på toa som vanligt. Man blir ju bara lite orolig för minsta lilla när de gäller ens djur.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Är det en utekatt har hon kanske ett grässtrå som fastnat och irriterar?

Jag tänker direkt på halsinfektion. Ta med henne till veterinären snarast eftersom det ju är jättejobbigt att ha ont i halsen. Veterinären öppnar munnen och tittar så långt ner h*n kan, och förhoppninsvis ser h*n om det är något som sitter fast eller om det verkar vara en infektion. Låter du kissen gå med halsinfektion kan hon börja avstå från mat eftersom det gör ont att svälja, och matvägran blir ju aldrig bra…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
de brukar bero på illamående… halsont, sura uppstötning, infektion eller något som fastnat
Hon är innekatt o långhårig. Kanske är någon hårboll som vill upp? för de är inte hela tiden hon sväljer sådär utan bara någon gång ibland.
imorse hitta jag en hårboll, på mattan… Kanske va den som irritera?
Ja det var nog den som irriterade i halsen. Min hund brukar svälja sådär och efter några timmar kräks hon.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
mjo för hon har inte svalt sådär konstigt idag.. :P