Älskade Ozzy...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kan fortfarande inte tro att det är sant. Min älskade Ozzy, som jag har haft sen han var två veckor gammal, är död.
Han och brorsan Tim fångades in tillsammans med sina syskon och med flera andra vildkatter och skulle egentligen avlivas. Men vi tog hand om de små pälsbollarna och födde upp dom för hand.
Ozzy, han var en sådan härlig kille! Pratade med mig hela tiden och älskade att krypa ihop i famnen. Nu på vintern var hans favorit att krypa innanför min jacka och ligga där och spinna nöjt.
Ozzy-toss. Han blev bara 7 månader. I måndags hittade pappa honom liggandes vid vägkanten, påkörd…
Kan inte beskriva min sorg, min tjocka pälsboll kommer aldrig att prata med mig igen…
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Men gud så hemskt
.. börja själv gråta då jag såg det fina bildspelet du gjort..
Tänker på dig i denna svära stund.
R.I.P Ozzy
Jag beklagar sorgen
Han dog på tok för tidigt.
Vila i frid Ozzy.
Så otroligt sorgligt och hemskt. Vet inte vad jag ska säga… Beklagar.
Vila i Frid Ozzy
Så sorgligt
/Maria

Ni finns i mina tankar
Vila i frid fina Ozzy
Vilken underbar film!
Det är oerhört viktigt att träna sina utekatter. Jag har alltid gasad och tutat när en katt var i min bils närhet. Nu är de livrädda för bilar.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
sorgligt, tyvärr är det den risken man tar när kissar går ute… OCh han var ju lite för ung och dum för att gå ute ensam……Som alexej säger, jag väsnas alltid med bilen om det kommer en katt/hund i närheten av min bil. hundar dels för påkörningsrisk det med, men även för att slippa hoppande på bilen. Vila i frid lille kisse…..

The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Vila ifrid 
va hemskt, beklagar verkligen din sorg.
Tänker på mina egna pojkar som skall få gå ut en vacker dag….just nu är dom alldeles för unga och omogna. Känns nästan som om man inte vågar…trots att vi bor rätt bra till.
Visar dom inte på lite mer respekt för farorna så blir det sele och koppel…
#6 kan man träna dom alltså?
vi tänker alla på dig, Ozzy! Rest In Peace!
RIP lille misse
Nån gång luskar väll några duktiga forskare ut hur man genmuterar katter med samma livslängd som människor :(
Vila i frid Ozzy.
Grät under videon… perfekt musik också.
Min katt blev oxå ihjälkörd :( han blev 3 år gammal ! Han kanske har träffat din lilla söta Ozzy i katthimlen….
Vila ifrid !