Nemo
Här är min katt Nemo! ^^
han är en ute katt och gillar att smutsa ner sig! ^^ han gillar att rulla i grus,gräs,sand och allting! Hans kompis har vi inte sett till på flera månader och det var våran favorit katt :(
Nemo är den gammlaste katten vi någonsin har lyckats att ha liv vid, eller hur man nu säger ^^ han är vell 10 år i år och med tanke på att vi bor vid en väg där dom får köra i 70 så har alla våra katter blivit påkörde Vid högst åldern 2…osso kommer Nemo som är helt Fantastisk och väntar vid vägen, lyyyssnaaar, hör en bil och SPRINGER och gömmer sig i buskarna två meter iväg från vägen! ^^
Nemo är det bästa djuret jag någonsin har varit med om i hela mitt liv! <3
P.S han är rädd för marsvin ^^
M.V.H Mimmi och dom 5 marsvinen
Så söt han är 

Söt kisse men måste fråga varför ni släpper ut era katter om de blir överkörda allihopa ?
Vilken tur han haft som överlevt så länge.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Gud så söt (: Får man lägga in en bild på sin egen katt i denna "tråden" eller måste man göra en egen? :)
#2 för på sommaren så har vi dörren öppen och det är lite svårt att hindra katten från att gå ut då…Säger min mamma, men jag själv tycker att det är vell bara att ha katten inne i ett rum sålänge? ^^
#3 Det är Helt okej att lägga in en bild! :D
Okej, vad bra :)
Det här är min katt Busan, blandning mellan perser och bondkatt, så himla go och snäll på alla sätt (: Är dock ganska gammal nu, 12år. Men, älskar fortfarande att jaga insekter och springa omkring och leka med snoddar och annat. Är inne katt, men brukar få gå ut på balkongen och i sin sele.
Är inte helt van att vara ute, så brukar vara lite rädd, men om man går där det inte är så mkt ljud och rörelse så går det bra.
hihih gud vad gullig! :D
Tackar :)