Katter iFokus

Katter

Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 1098 ggr
Imitra
0

Herregud..

Annons: Kattungar "skogskatt utan stamtavla"

"Skogiskattungar, en svart hane, en svart hona, två röda hanar. Van vid barn, hundar och andra djur. Går på låda, äter både torrfoder och mjukmat."

Ligger på blocket under västernorrland och sen sundsvall.. Stackars de som köper och tror de får en raskatt.

herregud..

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

Imitra
0

såg även nu att det ligger fler såna annonser ute under sundsvall.. herregud..

Madamej.blogg.se

Josefa
0

Sådana annonser finns det massvis av!!!!

Imitra
0

De lurar ju stackars okunniga människor! Såg även en annan annons : Jag säljer min katt som är norskskogkatt och skogkattblandning.. Öhh ok??

Madamej.blogg.se

Cazzos
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Om man inte har en stamtavla på katten så ska den kallas HUSKATT eller om man inte ens vet vad det är för ras på den alls (om man skriver att föräldrarna har stamtavla på t.ex. maine coon) så ska man ju ändå säga att det är en huskatt.

Det är taskigt att lura folk på det viset Obestämd

Men jag föreslår att man köper en raskatt hos en riktig uppfödare. Nästan alla riktiga uppfödare har en hemsida, så kan man kontakta dem där istället för att leta runt på blocket för att där är det ett riktigt farligt ställe Tungan ute

Jourhemmet
0

Jag såg en rolig annons nu där dom säljer sibiriska skogskatter hahaha.. Och en annan där kattungarna ska vara 50% MC och säljaren vill ha 5000:- Roliga människor det finns Skrattande

[Maine]
0

Och sen kom den femtioelfte tråden om Blocketannonser.. Flört

Varför inte ha en samlingstråd med annonser, om det inte redan finns?

Jourhemmet
0

Vi har ju startat en här den duger bra.

[Maine]
0

Okej, vad bra, då kommer allt att finnas allt på ett ställe! Glad

Imitra
0

haha mejlade två personer med annonser om "skogskatter" och fick väääldigt arga svar tillbaka. Bland annat att jag skulle ha det bra med mina "fina katter med stamtavla"

Upplyste att jag trivdes bra med mina husisar ;)

Madamej.blogg.se

Jourhemmet
0

Haha, du ville inte ha en sibirisk skogskatt då?

Imitra
0

#10 Haha njaaa ska fundera, låter ju väldigt exotiskt och ovanligt , så man kanske ska köpa sig en sån Flört

Madamej.blogg.se