Hur många katter har du?
Vi har två styckna tjejer.. Men jag är himla sugen på att skaffa en till, helst en kille då. Ni andra, hur många har ni, samt vilka kön är dom?

Vi har 5 men bara 2 bor hos oss. resten hos fodervärdar.
Vi har en hane(kastrerad) och en hona hemma.Känner att jag har tid med en till så det flyttar förhoppningsvis en hit i sommar/höst.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Jag har två kastrerade honor. Egentligen är de inte mina utan de ägs av Östgötakatterna, men jag är stödhem åt dem och hoppas på att framtiden ter sig så att jag till slut kan köpa dem.

Jag har 2 stycken, en hane och en hona. De är syskon och naturligtvis kastrerade. De fyller 11 år i sommar
jag har just nu 3 katter. två bor hos mina föräldrar (2 honor)och 1bor här (hona).
I juli flyttar det hit 1 hona, ev följer även hennes bror med
Jag har två honor här hemma.
Jag har två kastrathanar. Kommer alltid ha minst två katter samtidigt i framtiden.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
#6 Ja man märker direkt skillnad när man har fler, iaf om man har en katt som går ihop med andra :)
#7 precis dom får ut så mycket mer av en kattkompis än fyra människor och tre hundar :P Dessutom var min "gammel"katt överviktig och när han fick en kompis att busa med gick han ner ett kilo. :)
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Jag äger 7 katter, men har bara 3 hemma. Smidigast så ;)
6 är honor, varav två är kastrater. En fertil hane hemma.

Jag (o min sambo) har fyra katter. Dom äldsta är två kastrerade tjejer från samma kull. Varav en är ledaren för hela flocken.
Den 3 katten är en kastrerad hane och ca 6 månader yngre än tjejern.
Den 4e är också en kastrerad hane, och ca 6 månader yngre än den andra hanen, och då ca 1 år yngre än tjejerna.
Det funkar fint.
Här har vi 4 katter, 2 kastreade honor och 2 kastreade hanar. Det funkar för att de får vara ute på egen tass då vi bor i villa men annars hade jag inte skaffat någon mer än en katt då hon, äldsat kattan, anser att det inte behövs fler katter här.
tre kastrerade honor:)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Två solstrålar, en hane och en hona. Båda kastrerade. 
Jag har bara en katt men jag skulle vilja ha en till, var kattvakt åt en katt för ett tag sen och min katt hade jättekul med honom så tror att han skulle tycka om att få en kompis….Men nu får jag hem en valp snart som såklart kommer ta en massa tid så kanske ska vänta ett tag med en till katt…Känns trist för min kisse att behöva vara ensam :/
Ingen just nu men jag har tingat en liten kille som flyttar hem till oss om ett par veckor. Längtar enormt mycket 
Här bor en katt, hon trivs bäst utan andra katter, men hon älskar våra två hundar. Hon är två år och kastrat.
Vi har två katter och förhoppningsvis blir det en till närmare hösten.
En hane och en hona, båda är kastrerade. 3 respektive 2 år.
har 2 snart 3 underbara katten :)
alla honor som är innekatter och endast 1som e kastrerad:)
//Sandra Johansson
uppfödare av kel och hoppkaniner i olika färger:)
Jag har just nu bara en liten tös på 4 år som har vart innekatt hela sitt liv. Men planerar en till nu som jag ska hämta i November.
Min katt är lite så där beroende av sällskap så jag ska skaffa mig en katt från en uppfödare nere i Dalarna så katten är inte född ännu. Så det kommr bli två töser här hemma hos mig innan det är klart ^^
Jag har en kattmamma som heter Tant strul och hon har tre kattungar. Två pojkar och en flicka =)
jag har 4 kattflickor hemma,innekatter då vi bor i en lägenhet. 3 av dom är kastrater, den fjärde är en jourhemskatt okastrerad, än så länge.

Vi har fyra katter, tre kastrerade honor och en kastrerad hane.
Vi har tre kastrerade hankatter på 9,3 och 1 år :)
Jag har 2 katter, en hona och en hane
, båda är kastrerade.
Om det varit mitt val hade jag haft flera katter
, men det får bli när jag flyttar till eget.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Har två stycken men vill hemskt gärna skaffa en kompis till lillan, men min sambo vill absolut inte ha en till. Har en på 10 år och en på 5 mån och känner att hon skulle behöva ha någon att leka med.
Jag har tre katter. En hane och två honor :)
#32 Åh, vad söta! 
#33 Hihi, ja dom är så söta så