Kattgodistips!
Jag vill tipsa er om ett kattgodis som heter planet pet society. Köpte kyckling till mina katter igår och har tränat(klickertränar) med ena katten och han älskar det. Även andra katten och två av hundarna gillar det. Dom är mjuka och lätta att dela i mindre delar. Ett stort plus är att det bara är 100% kött/fisk.
Här kan ni läsa om dom olika produkterna. Finns även till hund.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Vart hittade du dom? har själv hittat ett liknade godis där det också är 100% frystorkat kött. Men måste vänta tills jag kan beställa en stor order från tyskland för att få tag på dom. Känns inte miljö vänligt att bara skica efter dom när jag iaf ska köpa en stor order om ett par månander :p
#1 Det var på en hundutställning men det var djurmagazinet som sålde. :)
#2 nämmen kan dom sälja vettigt godis ;)
Sist jag var där blev jag nästan arg över deras "godis" utbud till katt. fanns inget, gick ingeom allt. haha men det var ett tag sen. Kanske ska svänga förbi igen då.
Dock brukar dom köra med överprisen. Men kan vara värt att testa till min kräsna dam. Hur som flyttar det hem 1 eller ev.2 nya kamrater här om ett par veckor :)
#3 Gör det. För en påse kattgodis på 50g så betalade jag 29kr, bra pris tycker jag. Vet dock inte om dom hade sänkt priset där..
Så kul med fler katter :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Gott en stund. Mina tröttnade på dem rätt fort. Svårtuggade - lite små sega är dom ju. Kanske var därför.
#5 Jag gjorde jättesmå bitar, dom stora blir ju jobbiga att tugga och det räcker inte länge om man ger mycket. Kanske dina vill ha mindre bitar? om du inte gav dom mindre vill säga :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja kanske. Men nu vill jag inte köpa ny påse för att undersöka. haha:P
#7 nä det är klart :)