Katter iFokus

Katter

Etiketteravelgenetikuppfödning
Läst 2198 ggr
lodjuret
0

Dräktig igen?

Hej,

Jag undrar bara om när en katt har kattungar, när kan hon bli dräktig igen? Kan hon bli det ganska snabbt , när ungarna är ca 1 vecka?

MVH Lodjuret

Imitra
0

Ja det kan hon. misstänker du att din katt är dräktig?

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

Jourhemmet
0

Du släpper väl inte ut en katt som har kattungar som är en vecka gamla?

annzoo
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En katt kan bli parad och bli dräktig då fort hon fått sin kull. Låt henne inte gå ut eller träffa andra hankatter om du vill undvika en till dräktighet

lodjuret
0

Jag bara undrade ändå{#emotions_dlg.smile} Om det verkligen går att en katt hona blir dräktig igen.

Tack för svaren! Och nu fick jag ju svar på det jag ville.

[SoooL]
0

Man undrar inte bara. Antingen så misstänker du förmodligen att hon är dräktig igen, eller så vill du göra henne dräktig igen, eller så vill du undvika att göra henne dräktig igen. Ser inga fler grunder till att undra..

Imitra
0

Eftersom din rubrik heter "Dräktig igen?" så gissar jag på att du misstänker att din katt är dräktig?

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

[marthiiina]
1

Ni tycker inte att ni jagar upp er i onödan nu. Det är lite det här ovan som många tycker är jobbigt med KIF. Ts ställde en fråga, fick sitt svar och tackade för det. Sen var det äll inget mer.

lodjuret
0

#7 Ja precis!

Jag ställde bara en fråga och undrade, sen får ni ta det hur som helst, men jag undrade bara!!

MonicaLagerquist
0

Varför skulle katten inte kunna bli dräktig igen?

Stolt ägare till tre La permer

Josefa
0

Eller så kan det vara så att TS hört att de kan bli dräktiga så fort igen, och undrar om det verkligen är sant.