Foton: Linslusar
Ni vet de där katterna som alltid är villiga att posera, som alltid blir bra på bild…

:D

Trodde världen var överfull och lite till av linslusar…

Nja… dom är för snabba för min kamera. Iallafall Vilda, Theo är ´ju mer en mysherre och det blir mer eller mindre samma bilder hela tiden.

*fel*

Stiligt, Siss:)

# 7 : 
# 6: SallyB, vadå *fel* ?

**kristinah
**
Jisses vad Joppe har växt. Kände ju knappt igen honom. Han håller på och blir en riktigt stilig karl ju.
Har ju själv en linslus i huset. Men…..
Konstaterade att jag har ju lagt in alla bilder som jag har tagit på henne ju. Måste ta nya. Jag lovar. Hon växer ju så det knakar ju. Hänger inte riktigt med själv som hon växer.

Siss, jag tror Sally hade felpublicierat något där det stod *fel*
kristinah, håller verkligen med Titti, vad Joppe blivit STOR! De sitter som tända ljus där på bilden:) Blev det någon fisk för dem sedan då?

#13 Tycker nog din stilige herre ser liiiite ertappad ut iallafall :)

Zlatan förstår ju att du bara lagt tvätten där för hans skull…:)
Jag tycker den där bilden på Selma visar så otroligt mycket personlighet, hon har verkligen ett speciellt (och sött) uttryck:)

Oj ja, det håller jag med om (så klart:) att Buster var en vansinnigt tjusig herre! Jättefina bilder, Matahari!

Aha, Pia… Fattade ingenting ;)

Ha, ha, fast nej då Buster kommer inte från mig, även om jag hade varit stolt över honom då med. Tänkte mer på att det avr en fin rasrepresentant:)

Linslusar, se hit!

vilken stilig kisse :D

28# tack så mycket:) puffen var jättesöt med^^
haha jo det är han och världens buse har hunnit bli tre år nu

hehe! våran är en buse trots hennes 18 år
härligt å höra mammas kisse är 17 och han sover mest… förutom när jag är där och busar med han :P

hehe ja det kan ju skilja sig från dag till dag oxå, och hon busar inte spec mycket med oss. det är mer jaga billar och "döda" mattor som är kul:)

Vilka go'bitar, alla på sitt sätt!

Vilka söta små linslusar:)
Kanonfin bild på en riktig läckerbit, Boromir!