Smart katt
Haha, hon är så söt min lilla. Och smart! Brukar alltid stänga garderoberna i hallen, men på nåt vis öppnar hon dörren med tassen, hohn har lärt sig tricket! Sen lägger hon sig och sover. Kul att katter är så smarta :P

Min katt brukar också öppna garderobsdörren
Måste vara något som ligger i släkten; hans syster gjorde likadant. Den tredje kissen vi har (hon är inte släkt med dem) har inte alls förstått hur man gör, trots att vi försökt lära henne , hehe 
hehe ja, de är underbara de små liven. Verkar älska alla små utrymmen att sova i. glömmer jag att stänga byrålådan, ja då kryper hon in bland alla kläder och lägger sig. Man märker snabbt vilka favoritställen de har att sova på :P

ja verkligen :) kissen som inte öppnar garderobsdörren har en massa knäppa sovställen; spikmattan (på undersidan, inte på spikarna), datorväskan , fiollådan, bokhyllan, tangentbordet… Och katthår får man överallt också, dammsugarn är igång kostant känns det som 
Min katt kör mest på garderoben, byrålåör, sängen och på ryggstödet i soffan. hon vill gärnavara nära mig, det har jag inget emot för det är ju så mysigt!
För länge sedan när mina barn var mycket små hade jag en katta som lade sig på rygg och öppnade skåpdörrar med hjälp av klorna på framtassarna. När en av pojkarna var i krypåldern måste han ha lagt märke till hur kattan gjorde för plötsligt började han krypa fram till skåpdörrar, lägga sig på rygg och sedan peta upp dörren. Pojken är numera ingenjör.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
En av mina katter brukar öppna sovrumsdörrar, ytterdörrar, garderobsdörrar och alla andra dörrar som finns. Hon hoppar upp på handtaget och hänger där och puttar ifrån med benen och till slut så kommer hon ut :) Haha, dom är roliga dom små liven ;)
Haha, de är smarta!

en av mina katter kan oxå öppna garderobsdörrarna, han vet att han inte får så han gör det bara när han e rastlös o vill ha uppmärksamhet.. honan här hemma kan öppna vanliga dörrar, hänger sig på handtaget tills de öppnas..
Vi har garderob med skjutdörrar som vi har måsta köpt magnetremsor till för att katten inte ska krypa in där. Han lyckas alltid komma in i alla garderober.
Nu är han skitsur för att han inte kommer in, men jag måste försöka hålla mina kläder relativt fria från katthår :P

Kläderna fria från katthår…. har jag gett upp efter bara 5 månader med katt
Är du allergiker håll dig undan, annars kan vi kramas.
Mina har inte kommit på än hur man öppnar dörren med handtaget, men det är väl bara en tidsfråga. När man tagit dagens kläder i garderoben får man dubbelkolla. Tvättmaskinen är poppis oxå trots blöt tvätt
Hade jag torktumlare skulle dom nog bosätta sig där !
Medarbeterare på Kost