Bra prisvärda klösträd?
Hej!
Jag undrar om ni har några bra tips på var jag kan hitta bra och prisvärda klösträd? Jag kommer nog behöva ett ganska rejält/robust klösträd då den ska klättra 2 Maine Coons i den så vill inte riskera att det välter eller så.
Har ni någon erfarenhet av klösträd till lite större kattraser? Något jag borde tänka på innan och efter jag köpt det?
Alla tips tar emot med glädje! Tack! :) :)
Glad påsk! :D
Om du söker på "klösträd" här på sajten så hittar du nog flera trådar med "recensioner" på olika träd samt deras inköpsställen :)
Tack för tipset!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker att kattens no1 är prisvärd just för att kvaliten är bättre än dessa "billiga" träd.
Man får verkligen vad man betalar för. Och ett träd som kostar en tusenlapp extra men som håller 2 år extra är ju i längden billigare än ett träd som kostade mindre och höll knappt halva tiden ;)
#3 Det ser ju jättebra ut! Jag har också förstått att det är bra med dessa som man kan spänna mot taket då de klarar lite mer skutt från tyngre katter! :)
#4: Hur länge håller ett träd ungefär? Hur vet man när det är dags att byta = vad är det som slits? Oj jag trodde inte att det skulle vara så stor skillnad på nedslitningen! :O