Katter i coola ställningar
Här är kommer en bild på en ganska cool kisse, som ser ut att vinka lite nonchalant till publiken:) Egentligen sitter hon bara och putsar sig och blir tagen på bar gärning…
Har ni några bilder på katter i coola, udda poser? Om ni har tagit bilden själv, minns ni vad katten egentligen gjorde när kortet togs?

gud vad söta katter du har :-) och vilka underbara ögon på hon på bilden..härlig posé..själv hinner jag inte ta några bilder på mina katter då hunden ser till att katterna ska hålla sej på en plats… helst under soffan… och ser jag någon av kattern i en härlig posé så försvinner den så snart jag tar fram kameran..:-)

#3 jag gillar när dom sitter så där,,, :-) fin katt förresten…

#3, Kul bild….
// staffan

Ja visst är den där ställningen härlig, och så brukar de stelna till, blicken försvinner i fjärran och de blir sittande så där och ser drömmande ut. Ser ganska obekvämt ut för en icke-katt:)

Helt underbar! En litterär jycke, det är minsann inte alla som kan stoltsera med:)

#9 :-) nix är det inte.. jag förstår inte att hon sitter still så länge med glasögonen på,,, hon är helt otrolig,,däremellan när man vill ta fina bilder utan rekvesita så är hon inte still en sek ens … jag tror att hon är en katt…förklädd sådan,,, lika egen, envis och är även råttfångare,,, 

Hej Surviver.
Va din katt är på pricken lik en av mina gamla katter Krypet hon finns inte längre. Hon var en katt som jag tagit hand om. Visste inte vad det var för ras. Nu kanske du kan hjälpa mej genom att berätta vad din katt är för ras. Jag tror Krypet var något med angora kanske något mer för hon hade så supermjuk o lång päls.

Jag menar den svart/vita katten

Kotten är 75% norsk skogskatt och har även han supermjuk päls. Hans mamma var renrasig skogskatt och hans pappa var hälften skogskatt, hälften huskatt men dock korthårig. Kotten är en kille på fyra år som jag tagit hand om sedan han var åtta månader, paret som hade honom separerade och kunde inte behålla honom och istället för att de skulle avliva honom (hemska tanke) så tog jag hand om honom trots att jag redan hade två katter.

Budgie ser jätteläskig ut ja…:)
Coola bilder, Surviver:)

Åh så gulligt foto på Anna & blomman:)

Ludde verkar vara en riktig akrobat!:)

#16 Här kommer lilla Krypet som liknade din katt. Tråkigt nog är hon inta bland oss längre.

SilverTail, söt kisse - ufo-bilden blev fel men ändå helt rätt liksom:)
änglaflickan, monsterministern har bra koll på läget, ser jag!
Kerstin, Krypet ser jättefin ut!

Välkommen till Katter, Jakaranda! Sten ser ut att vara en cool katt, crémespotted och vit om jag inte ser fel? Han ser inte så gammal ut?
Hej Pia! Färger stämmer på pricken.. ;) Och han är inte så gammal på korten.. Under året.. tyvärr så finns han inte hos oss längre och han är såå frukansvärt saknad.. :'(

Nej vad sorgligt, vad hände (om du vill berätta…)?

Pia: Ja.. de va rätt så hemskt de hela.. Jag vill gärna tro att han fick en hjärnblödning eller liknande för han gick från gosegris till monster.. på en dag alltså.. Han satte sig i låret med klor och tänder på både mej och min sambo.. Vi fick tillslut ut honom då på balkongen (som är innätad), och så fort vi bara rörde oss innanför glasdörrarna till balkongen så flög han mot rutan och skrek och fräste.. Det var ett av de svårste besluten som jag och min sambo nånsin tvingats fatta.. men han fick somna in samma dag..
Jag fick flera "tips" från "kattvänner" att jag borde prova låta han gå på lungande och då "dressera" honom.. men jag tyckte de va rätt patetiskt.. mina djur ska inte hållas på lungande för att klara vardagen..
Vi obducerade honom heller aldrig eller, då jag inte ville vara där och "rota".. han somnade in så fint i min sambos famn och vi ville inte förstöra vårt minne av honom..
Han var dock en väldigt stilig kisse som du kan se på den här bilden.. ;) Och han kommer alltid att saknas oss, även om vi i framtiden skaffar nya missar…

Oj så sorgligt!! Sådant hör man tyvärr om ibland, det är ju inte helt ovanligt att det kan bero på hjärntumörer heller. Otroligt ledsamt, jag förstår verkligen att det var ett tungt beslut att ta:(
Ja han var jättefin! Påminner faktiskt riktigt mycket om en huskatt jag hade, som gick bort för ett par år sedan. Det är verkligen en fin färgvariant.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vem behöver TV när man har kissar att kolla in…:)
Ska se om det fungerar…

Så söt Gizmo är:)
Eftersom jag vet i princip noll och intet om ormar så ställer jag månne en dum fråga, men det är väl inte en orm som kan äta små katter hoppas jag?
De fick aldrig hälsa på varandra utan någon form av skydd… jag vet faktiskt inte om majsormar kan äta katter, han var bara nyfiken på Gizmo, "jagade" honom aldrig. Gizmo däremot… Hade han fått chansen hade han kalasat på orm!

Aha, ja då får man försöka ta reda på det på annat sätt…:)

Det är så härligt med katter som så där hämningslöst faller ihop och stoltserar med sin mage, det tyder på trygghet och självförtroende:)

#60 - Vad söt! Det ser ut som att kissen underst försöker vinna överläge genom att hålla för ögonen på den andra :-)

Gu så söta, en liten krabat och en riktig knubbis!

74# HAHA ;D cool bild!! :D