Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 4287 ggr
Pia
0

Katter i coola ställningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är kommer en bild på en ganska cool kisse, som ser ut att vinka lite nonchalant till publiken:) Egentligen sitter hon bara och putsar sig och blir tagen på bar gärning…

Har ni några bilder på katter i coola, udda poser? Om ni har tagit bilden själv, minns ni vad katten egentligen gjorde när kortet togs?

irma
0

gud vad söta katter du har :-) och vilka underbara ögon på hon på bilden..härlig posé..själv hinner jag inte ta några bilder på mina katter då hunden ser till att katterna ska hålla sej på en plats… helst under soffan… och ser jag någon av kattern i en härlig posé så försvinner den så snart jag tar fram kameran..:-)

davidia
0

här kommer en bild på min kisse,han lipar.

davidia
0

här ligger han o tvättar sig,ser lite roligt ut.fast han stör sig lite på att jag kom o störde

irma
0

#3 jag gillar när dom sitter så där,,, :-) fin katt förresten…

Bima
0

Jeremi poserar för kameran *s*

Staffan
0

#3, Kul bild….Glad

// staffan

Pia
0

Ja visst är den där ställningen härlig, och så brukar de stelna till, blicken försvinner i fjärran och de blir sittande så där och ser drömmande ut. Ser ganska obekvämt ut för en icke-katt:)

irma
0

har tyvärr ingen bild på någon av katterna i cool ställning, men jag visar en på Irma istället :-)

Pia
0

Helt underbar! En litterär jycke, det är minsann inte alla som kan stoltsera med:)

irma
0

#9 :-) nix är det inte.. jag förstår inte att hon sitter still så länge med glasögonen på,,, hon är helt otrolig,,däremellan när man vill ta fina bilder utan rekvesita så är hon inte still en sek ens … jag tror att hon är en katt…förklädd sådan,,, lika egen, envis och är även råttfångare,,, Skrattande

Surviver
0

Här är en bild på min kisse i en lite udda ställning, han tyckte det var roligare att fånga en fluga istället för att vara med på bild… synd bara att jag kapade örat och tassen på honom.

Surviver
0

Här är min andra kisse på hans favoritsovplats… kan det där verkligan vara bekvämt???

KerstinP
0

Hej Surviver.

Va din katt är på pricken lik en av mina gamla katter Krypet hon finns inte längre. Hon var en katt som jag tagit hand om. Visste inte vad det var för ras. Nu kanske du kan hjälpa mej genom att berätta vad din katt är för ras. Jag tror Krypet var något med angora kanske något mer för hon hade så supermjuk o lång päls.

KerstinP
0

Jag menar den svart/vita katten

Bonzo
0

Budgie ser skräckinjagande ut….eller?? Cool

Surviver
0

Kotten är 75% norsk skogskatt och har även han supermjuk päls. Hans mamma var renrasig skogskatt och hans pappa var hälften skogskatt, hälften huskatt men dock korthårig. Kotten är en kille på fyra år som jag tagit hand om sedan han var åtta månader, paret som hade honom separerade och kunde inte behålla honom och istället för att de skulle avliva honom (hemska tanke) så tog jag hand om honom trots att jag redan hade två katter.

Pia
0

Budgie ser jätteläskig ut ja…:)

Coola bilder, Surviver:)

Roger
0

Tjuren Ferdinand förlåt… katten Anna luktar på..

Pia
0

Åh så gulligt foto på Anna & blomman:)

Kiara
0

Här är Ludde (jag har visat bilden förut) men vist är han vig.

Kiara
0

Här är en till På Ludde, detta är hans vanliga sätt att behandla en stolSkrattande

Pia
0

Ludde verkar vara en riktig akrobat!:)

SilverTail
0

här kommer en bild på min älskling..När hon ligger på rygg..

SilverTail
0

och här en när ruska på huvudet bild.. tänkte jag skulle tagit kort på ögonen men det blev nån slags ufo katt..

änglaflickan
0

lucas sover! brukar lägga tassarna över ögonen…dålig kvalité på bilden tyvärr…

änglaflickan
0

"det är meeej du ska titta på, inte nån himla tidning!!"

KerstinP
0

#16 Här kommer lilla Krypet som liknade din katt. Tråkigt nog är hon inta bland oss längre.

KerstinP
0

Här kommer en pose av Ezzet

Jakaranda
0

Ehum.. Min lilla misse-ängel Sten sover på de mest underliga sätt….

Jakaranda
0

En gäspande Sten..

Jakaranda
0

Datahackern Sten.. ;)

Jakaranda
0

Kines-katt!

Jakaranda
0

eh ja sover.. :D

Jakaranda
0

varmt och skönt?

Pia
0

SilverTail, söt kisse - ufo-bilden blev fel men ändå helt rätt liksom:)

änglaflickan, monsterministern har bra koll på läget, ser jag!

Kerstin, Krypet ser jättefin ut!

Pia
0

Välkommen till Katter, Jakaranda! Sten ser ut att vara en cool katt, crémespotted och vit om jag inte ser fel? Han ser inte så gammal ut?

Jakaranda
0

Hej Pia! Färger stämmer på pricken.. ;) Och han är inte så gammal på korten.. Under året..  tyvärr så finns han inte hos oss längre och han är såå frukansvärt saknad.. :'(

Pia
0

Nej vad sorgligt, vad hände (om du vill berätta…)?

Snacken
0

Kanske inte så cool ställning men hon är bara för sööt! ^^
Stina som finns på våran ridskola, en riktigt mysig katt!

Liinn
0

Här är min mormors katt Sanny. Gullig ställning, tycker jag. :P

Jakaranda
0

Pia: Ja.. de va rätt så hemskt de hela.. Jag vill gärna tro att han fick en hjärnblödning eller liknande för han gick från gosegris till monster.. på en dag alltså.. Han satte sig i låret med klor och tänder på både mej och min sambo.. Vi fick tillslut ut honom då på balkongen (som är innätad), och så fort vi bara rörde oss innanför glasdörrarna till balkongen så flög han mot rutan och skrek och fräste.. Det var ett av de svårste besluten som jag och min sambo nånsin tvingats fatta.. men han fick somna in samma dag..Gråter

Jag fick flera "tips" från "kattvänner" att jag borde prova låta han gå på lungande och då "dressera" honom.. men jag tyckte de va rätt patetiskt.. mina djur ska inte hållas på lungande för att klara vardagen..

Vi obducerade honom heller aldrig eller, då jag inte ville vara där och "rota".. han somnade in så fint i min sambos famn och vi ville inte förstöra vårt minne av honom..

Han var dock en väldigt stilig kisse som du kan se på den här bilden.. ;) Och han kommer alltid att saknas oss, även om vi i framtiden skaffar nya missar…

Pia
0

Oj så sorgligt!! Sådant hör man tyvärr om ibland, det är ju inte helt ovanligt att det kan bero på hjärntumörer heller. Otroligt ledsamt, jag förstår verkligen att det var ett tungt beslut att ta:(

Ja han var jättefin! Påminner faktiskt riktigt mycket om en huskatt jag hade, som gick bort för ett par år sedan. Det är verkligen en fin färgvariant.

Alicia
0

Haha, jag var ute med cesar. Och som ni kanske vet så gillar ju katter att göra det lite svårare när man ska fånga gräs strået.Iaf cesar:)

Erikalice
0

Min favoritbild på Emil. Tycker att sitter väldigt kul =)

KvirrZ
0

Siri med tassarna på huvet :)

- Mvh Emma

KvirrZ
0

Siri igen :P

- Mvh Emma

mikal
0

Min mysiga Sissi. Skrattande

Pia
0

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vem behöver TV när man har kissar att kolla in…:)

Highlandertess
0

Först lägger sig Silla hoprullad, men när hon börjar må gott så sträcker hon ut sig i sin fulla längd :-)

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=72a70c99-0866-4178-9af9-8d61b642fb42&Filename=Katter061017 003.jpg)

PollyBoffin
0

Ska se om det fungerar…

PollyBoffin
0

Nix, fungerade inte! Men nu då? Nu borde det funka! Detta var min lilla Gizmo när han hälsade på min väninnas lilla majsorm Snoddas

PollyBoffin
0

Detta är nog taget strax innan, Gizmo sitter och spanar på den förvuxna masken!Skrattande

Pia
0

Så söt Gizmo är:)

Eftersom jag vet i princip noll och intet om ormar så ställer jag månne en dum fråga, men det är väl inte en orm som kan äta små katter hoppas jag?

PollyBoffin
0

De fick aldrig hälsa på varandra utan någon form av skydd… jag vet faktiskt inte om majsormar kan äta katter, han var bara nyfiken på Gizmo, "jagade" honom aldrig. Gizmo däremot… Hade han fått chansen hade han kalasat på orm!Skrattande

Pia
0

Aha, ja då får man försöka ta reda på det på annat sätt…:)

Kronängens
0

Vår Aurora ligger ofta på rygg. Här tvättar hon sig.

Pia
0

Det är så härligt med katter som så där hämningslöst faller ihop och stoltserar med sin mage, det tyder på trygghet och självförtroende:)

Naomi85
0

här kommer en bild på saga

Maja1
0

Isak sover =)

Maja1
0

bebisarna busar..hihi..lite rolig bild tycker jag =)

Highlandertess
0

#60 - Vad söt! Det ser ut som att kissen underst försöker vinna överläge genom att hålla för ögonen på den andra :-)

skogisen
0

Våran kisse brukar sitta så här Han älskar kameran!

PollyBoffin
0

Gizmo totalt avslappnad! Han litade på att matte fanns där och vaktade honom så han kunde visa sin lurviga mage!

mina
0

Detta är Pepsi som tar sig en tupplur kortet taget 2004.Så hon är väl stora damen nu/Marina

Fallande
0

Min lilla kissekatt Virus :)

MVH Sara

Highlandertess
0

Den här lilla kattungen tillhörde en kompis. Den fick ny ägare senare. Han somnade hur som helst och när som helst, som synes :-)

Iza_the_cat
0

Har är en livsnjutare

Pia
0

Gu så söta, en liten krabat och en riktig knubbis!

LinneaG
0

Lina ligger på datorn

LinneaG
0

Linus leker eller fastnat?

LinneaG
0

ligger på kudden

Iza_the_cat
0

här är en bild till på en som placerade sig helt rätt när sommaren var som varmast i fjor

Murre_Uddiz
0

sickan…

alabama
0

AHH?! Musse verkar fått syn på något som gjorde att han tappade hakan..

thilda-
0

74# HAHA ;D cool bild!! :D