Norsk skogkatt sökes
Jag har letat igenom hela google efter uppfödare i närheten och i angränsande län, och det har bara gjort mig extremt förvirrad. Det finns massvis med uppfödare och oaktuella hemsidor, så nu behöver jag hjälp att plocka ut de som jag söker.
Jag bor i Sundsvall och kan åka en bra bit för min framtida älskling, men längre söderut än Stockholm och längre norrut än Umeå känns inte nödvändigt. Inom den radien borde jag ju kunna hitta min drömkisse, ellerhur? :)
Skulle verkligen uppskatta all hjälp jag kan få! Jag söker en uppfödare i Västernorrland, Gävleborg, Västerbotten, Uppsala eller i Stockholmsområdet med nyfödda/leveransklara kattungar eller med en planerad kull inom kort. Kraven jag har är såklart att det är en seriöst uppfödare med friska och trevliga avelskatter och att kattungarna reggas, id-märks, vaccineras, osv. Är mycket tacksam för svar! :)
Observera att detta inte är en annons, jag behöver helt enkelt hjälp att hitta en passande uppfödare.
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Mvh Lilly - Sajtvärd på Bullhundar iFokus
Kolla Katter till salu-tråden (längst upp), där finns det Norsk Skogkatt till salu. Är dock inte säker på var uppfödarna finns…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Finns ju tom en annons om 2 omplacerings katter av rasen på Norsk skogkatt.ifokus
i Dalarna finns ju massor av skogis-uppfödare, kolla på www.dalalvskatten.se tex.
ta kontakt med eva-helen som har S*Fitnesscats
hon väntar kull och har superfina skogisar.
S*Winsnes Wilda
Hej! Som flera redan sagt så är ett tips att gå in på norskskogkatt.ifokus.se :)
Vi har just fått vår första kull, i tisdags/onsdags så de är snart en vecka. Kolla gärna på dem på hemsidan www.capsicumcats.se
Det är tre underbara killar och en tjej =) På bilden är en av de röda killarna.
Mvh, Sara
S*Capsicum's, www.capsicumcats.se
Medarbetare på Norsk Skogkatt iFokus
http://www.seerath.com/ finns i umeå, ha bla en nyfödd kull =)
man blir ju helt sååld när man ser dom små ulltussarna!

Har du kollar rasringen?
Mvh, Sara
Precis som Katzuki säger, så titta in på Skogkattslingans sida. Där finns både väldigt många uppfödare, lätt att söka i bokstavsordning eller länsvis, och många kattungar med hjärteknipande bilder till.
/EvaS
S*Capsicum´s www.capsicumcats.se

Ja usch man blir helt kattungesjuk i dessa tider ;) och många väldigt vackra skogisar till salu =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Stort tack för alla svar!
Nu har jag äntligen fått lite ordning i huvudet igen, Skogkattslingan var ett riktigt bra tips som gav mig en god överblick på uppfödare och kattungar som passar mig. Hade också missat att det fanns Norsk Skogkatt.ifokus, men nu vet jag! :)
Någon nämnde något om omplaceringskatter. Tack för tipset, men det är en kattunge jag söker. :) Jag vill vara med från början.
Om ni kommer på fler uppfödare så är fler tips varmt välkomna tills jag bestämt mig för en speciell liten tova. :)
Hur jag ska kunna välja bland alla underbara lurvtussar är däremot en bra fråga!
\\\\\\\\\\\\\\\\_
I Sundsvallsområdet vet jag om http://www.robackens.se/ och http://www.krusmons.nu/
Då har du ju inte särskilt långt att åka =)
Tack så mycket för tipsen! Ska kika in på deras sidor! 
\\\\\\\\\\\\\\\\_
Jag har nu funnit mitt hjärta! :)
Hon gömde sig hos Katta och Bosse (S*Kattbossens) och det är den vackra Inez som ska få stå ut med mitt gosande. :D
Hittade många små kissar och var intresserad av flera, men jag drogs till Inez på det där viset att man bara vet att det är rätt. :)
Nu längtar jag nåt plågsamt på att få hämta lillgumman!<3
Foto: S*Kattbossens
\\\\\\\\\\\\\\\\_

Oh så roligt!
Grattis!
En sån söt liten kattfröken
Jag önskar er all lycka!

Grattis till den fina kissen
!
Grattis till sötnosen! :D
Mvh, Sara

Grattis till finingen! 
Tack så mycket allihop!