Katter iFokus

Katter

Etikettom-sajten
Läst 977 ggr
jessicakarf
0

Katter till salu för 1 krona

Var det någon som reagerade och blev arg av rubriken?? Skulle nog tro det, det gjorde jag iallafall. Det står så i den lilla reklamrutan ovanför där man skriver sitt inlägg. Jag tyckte det kändes helt fel att ha något sånt på det här forumet. Det är inte ok någonstans, men allra minst här.

Scilla
0

:(

CarolineO
0

Men fy! Det är ju verkligen att bädda för sommarkatter!!!

kemikal
0

Tyvärr är det ju så att man inte ser annonserna och godkänner dem i förväg, utan de dyker upp automatiskt om man lagt in den annonsfunktionen, beroende på vilka ord som förekommer på sidan (i det här fallet "katter"). Men sajtansvariga borde titta på hur det fungerar, kanske kan man spärra vissa annonser.

Pia
0

Det här har redan varit uppe ett flertal ggr på Värdsajten (för oss värdar och medarbetare), jag vill minnas att det skulle ses över. Jag skall kolla de diskussionerna och flagga för det igen! Håller absolut med om att det inte hör hemma här! Eller någon annanstans för den delen…

Pia
0

Jag har nu aktualiserat den senaste tråden om detta på Värdsajten, avvaktar besked.

kemikal
0

Excellent! Hoppas vi får ordning på det nu.

alpblomman
0

Just nu ligger det en annons på blocket om katter för 20:-

Sessan1
0

ojoj att folk inte tänker :(

Tror folk att det är sommarkatter som säljer? Hoppas isf att katterna kommer till bra folk ändå. Man vet ju aldrig.

jessicakarf
0

# 5 Vad bra!

Titti
0

Visst är det så att jag missat något nu? Ganska skönt egentligen. Jag vrider mig i ilska bara av rubriken ju. Skrikandes

Pia
0

Titti, ibland poppar just en sådan Google-annons upp här ovanför i det rosa fältet. Det är inte densamma som syns hela tiden dock.

Titti
0

Pia. Jag har inte lagt märke till det förrän nu, att det byter. Förvånad  Kan ju bero på att jag ignorerar annonserna, för jag är inte intresserad av dom.

troja
0

stackars katter….dem vill bara leva ett normalt liv.
Dem vill ha ett hem att komma hem till, få kärlek och mat.

Murre_Uddiz
0

Fy f*n!! Ingen hjärna och inget hjärta alls.. Gråter