Hjälp!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej jag håller på med mitt projekt arbete och jag är inte den som tar andras bilder utan och fråga. Därför tänkte jag fråga er om ni har några härliga bilder som ni kan lägga upp här som jag kan visa för andra, ni får gärna säga era namn och efternamn och namnet på katten/hunden!
- Det jag är ute efter är En hund och katt och en människa där man ser att människan verkligen får kärlek av sina två djur!
- Om djuret hjälper till med någonting!
- En bild på en katt, det ska se riktigt bekvämt ut eller vara en vacker bakgrund.
Skriv gärna vid bilden vilket av dessa nummer det är och självklart får ni lägga upp fler bilder, MEN TÄNK PÅ ATT ALLA BILDER SOM LÄGGS UPP I DENNA TRÅDEN KOMMER VISAS FÖR MIN KLASS OCH MINA 2 LÄRARE!
Tack så jätte mycket för hjälpen, kommer lägga upp mitt arbete sen så alla kan ta del av de =)
Hihi, synd att jag inte hade den bilden digitalt, där min hund hjälper till att rensa kattlådan. På eget bevåg, om du förstår vart jag vill komma ;)
Vad är det för typ av projektarbete?
Hehe :P
Det är "vilken betydelse har hunden och katten för människan"

Är jätte tacksam för alla vackra bilder, projektarbetet ska inte lämnas in förän den 26 april! Så skicka på, väljer jag din bild så skickar jag ett pm till dig =)
Tack än en gång allihop som hjälper till!