Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 2676 ggr
Quincy
0

Kutar ut från toaletten

Min lilla katt kutar ut från toaletten ibland efter sitt toalett besök. Som om hon har jätte bråttom till nånstans haha

undrar bara om d är vanligt och i så fall varför katter gör så :)

MonicaLagerquist
0

Helt vanliga bajsrejs.Helt normalt låter mina katter hälsa.

Stolt ägare till tre La permer

Jourhemmet
0

Två av mina egna rejsar också alltid ut efter att dom gjort nr 2 Skrattande Sedan blir det ett par tre varv runt lägenheten.

Rumblebee
0

Det gör två av mina katter också, speciellt honan Tuddis kan fara omkring mellan rummen och hoppa upp och ned på möbler. Medans Hobbe rusar upp på soffan för att vässa klorna efter ha kissat, för att sedan springa tillbaka in i badrummet där lådorna står, för att göra nästa behov :P

IceJossan
0

Det är väl jätteskönt att ha lättat på lasten, så skönt att man måste ta ett glädjerus Skrattande

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Japp här hemma görs också glädje-bajs-rus, man blir ju så lätt man bara flyger fram Skrattande

Linnslins
0

Så går det till här också. Fast jag tycker det är lite jobbigt för de verkligen sprätter ut ur lådan och flyger iväg så sanden far flera meter åt alla håll och kanter och sen hamnar den på nå vis i vår säng ;P

Quincy
0

#5 Hahaa!!

Jaa det ser så roligt ut, från att ha gått lugnt och fint in i toan för att sen köra ett superrace ut från toaletten runt lägenheten :P

var därför nyfiken på vad det är som ligger bakom beteendet haha

Lusthan
0

Så gör ena hanen som vi har. Dessutom så kutar han så fort att han fortfarande har bajs kvar i rumpan som fastnar i pälsen vid rumpan (han är långhårig) eller så hamnar det någon annanstans i lägenheten… Mindre hett kanske man ska säga.

AgnetaB
0

Min kattunge gör samma sak när hon ska på lådan också. Mitt i alltihopa så far hon iväg o hoppar i den ena lådan men oftats så hoppar hon vidare  till den andra o stannar där. Hon pratar  också under tiden.

#8 så blir det med min gammla ibland o tror han far iväg därför för annars är han lugn.

Destany
0

Min yngsta katt Zigge springer ut från toan det kvittar om han gjort nr 1 eller 2 han har lika brått ändå, men han har överskottsenergi så han går aldrig han springer alltid runt här hemma..=)

Ewepewe
0

Hehe. Det gör vår ben-galning också. Och ibland även efter att hon kissat, så gör hon tokrusningar. Hon har en ganska lång hall att springa genom efter toabesöket :) (Hon bajsar och kissar på toaletten)

MillaJ
0

Samma här. Man ska gärna leka inne i lådan också så att så mycket sand som möjligt flyger över hela golvet :p