Agria försäkring upplägg
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej! Jag skall försäkra två kattungar i Agria på 50,000 var. Vad är för/nackdelarna med att ha antingen mindre eller mer i självrisk kopplat till mindre eller mer i rörlig självrisk? Alltså, vad är den "bästa" kombinationen enligt er?
Jag har ju haft massor med djur försäkrade i just agria så jag borde väl ha koll…men just nu står det still! ;)
Om man betalar mer i självrisk tror jag premien blir lägre. Men då kommer det ju kosta mer om katten blir sjuk.
Så personligen ser jag inte några större fördelar med att ha en högre självrisk. Jag tycker inte det blir tillräckligt stor skillnad på premien för att det ska vara värt att använda en högre självrisk.

Jag har agria till min katt. Jag har 50 000kr och den lägsta självrisken 1100 och 15%. Sen har jag även avel och medicin. Men täcknar man försäkring nu så ingår tandförsäkringen. Rehab försäkringen har dom tagit bort….
Skulle dina katter bli sjuka är de ju bra om man har de längsta självriskerna, då man slipper att betala så mycket. Men händer inget med dom så är det ju lite surt att betala den höga premiern…
Men jag tycker man ska ha den bästa försäkringen man kan få till sin katt!
Hoppas du försår =)
Lycka till i djungeln =)
Välkommen in till min hemsida, Lyckanz.se! Eller Facebook!