Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 1490 ggr
Highlandertess
0

Konstiga saker!

http://www.tradera.com:80/auction/aid_41579219

Vad mycket man inte vet finns….skumma saker. Någon som använt en sådan som ovan? Vore väldigt intressant att höra hur det fungerar :-)

Naomi85
0

Har inte testat någon sådan men hört att dom visst ska vara väldigt bra. Sj skulle jag inte vilja ha någon sån.

Sessan1
0

har oxå läst att dom ska vara väldigt bra! Inte säkert att det passar för alla katter? Jag skulle inte heller vilja köpa ngn sådan.

KvirrZ
0

Tycker nog att om man skaffar katt ska man vara beredd att katter går på låda ;P

- Mvh Emma

Highlandertess
0

#3 - Håller med. Verkar som ett litet "lyxproblem" det där med att det ska vara jobbigt att städa lådan :-)

Paulines
0

#4 jag tycker inte att det är så jobbigt att städa lådan, tycker att det är lite överdrivet att katterna ska gå på toa:S.

linasvovvar
0

Hahha detta va ju det roliaste jag sett på länge =0) Kul om dom trillar ner el doppar svansen, det hade inte min prinssesa gillar. Nä jag håller mi nog till kattlåda än så länge !

Puma77
0

Måste inte locket vara uppe hela tiden då? å vad händer om man glömmer det? Är inte alltid gäster tänker på det heller. Lite osäkert i den meningen men säkert kanon när det fungerar.

//Pia

Pia
0

Här har Litter Kwitter diskuterats förut.

I artikeln om kattsand finns även en annan variant av detta som man kan göra själv:)

Anna77
0

#7 stackars katt om man glömmer ta upp locket då!!!