Konstiga saker!
http://www.tradera.com:80/auction/aid_41579219
Vad mycket man inte vet finns….skumma saker. Någon som använt en sådan som ovan? Vore väldigt intressant att höra hur det fungerar :-)

Har inte testat någon sådan men hört att dom visst ska vara väldigt bra. Sj skulle jag inte vilja ha någon sån.
har oxå läst att dom ska vara väldigt bra! Inte säkert att det passar för alla katter? Jag skulle inte heller vilja köpa ngn sådan.
Tycker nog att om man skaffar katt ska man vara beredd att katter går på låda ;P
- Mvh Emma
#3 - Håller med. Verkar som ett litet "lyxproblem" det där med att det ska vara jobbigt att städa lådan :-)

#4 jag tycker inte att det är så jobbigt att städa lådan, tycker att det är lite överdrivet att katterna ska gå på toa:S.

Hahha detta va ju det roliaste jag sett på länge =0) Kul om dom trillar ner el doppar svansen, det hade inte min prinssesa gillar. Nä jag håller mi nog till kattlåda än så länge !
Måste inte locket vara uppe hela tiden då? å vad händer om man glömmer det? Är inte alltid gäster tänker på det heller. Lite osäkert i den meningen men säkert kanon när det fungerar.
//Pia

Här har Litter Kwitter diskuterats förut.
I artikeln om kattsand finns även en annan variant av detta som man kan göra själv:)
#7 stackars katt om man glömmer ta upp locket då!!!