Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 605 ggr
kemikal
0

Mina katter, bilder från idag

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom jag inte hittar min gamla tråd med bilder på katterna gör jag en ny, eftersom jag tog ett par bilder. Fortsättningsvis med mobilkamera, så inte världens bästa kvalitet.

Först ut är Grizzly, som tycker gräset är gott :)

kemikal
0

Här hann han precis sträcka ut tungan medan jag knäppte av…

kemikal
0

Pluto på sin nuvarande favoritplats… Det orange som skymtar är en leksak.

kemikal
0

Och här har Pluto ett byte, en ljusblå tygråtta.

kemikal
0

Lillan ville inte bli fotograferad, sprang mest omkring, men fick i alla fall ett kort på henne.

Pia
0

Den första bilden på Grizzly var ju riktigt bra med tanke på mobilkamera! Vad söt han är, ett litet avbrott i den svart-vita trenden…:) Verkar det fungera bättre med honom nu när han är kastrerad?

kemikal
0

Och sist men definitivt inte minst, Kisse. Låg som vanligt mest och såg sur ut, så det var inte så mycket att ta kort på, men han spetsade öronen litegrann när Grizzly gick förbi.

kemikal
0

Tack Pia! Tycker också det är trevligt med lite färg som omväxling :) Det är lugnare, men det händer fortfarande att det blir lite spänt. Lillan har dessutom bestämt sig för att hon ska slå honom när han är i vägen, och det gör ju inte saken bättre. Men man ska väl inte säga något säkert än, det är ju inte så länge sedan i alla fall. Jag undrar också om han kanske behöver lite mer stimulans, tanken är ju att pröva släppa ut honom, så han kanske gör av med lite energi ute då.

anki1
0

Lillan liknar min sotis på pricken, med sin skära nos. Har hon skära trampdynor oxå? Sotis är kastrerad, men han är efter Sessan hela tiden.till och med när hon är på lådan. Men hon är inte intresserad, för ho är oxå kastrerad.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Anna77
0

jättefina katter! kul att se!Skrattande

kemikal
0

#8 Hon har både skära och svarta trampdynor (lägger in en bild där man ser en framtass, fast den inte är så jättetydlig). När hon flyttade in, innan hon blev kastrerad, förförde hon Kisse, som dock var kastrerad redan. Så visst kan beteendet sitta kvar.

#9 Tack :)