Kattutställning i Örebro!
Är det till helgen den 29:de och 30:de Januari. Har ni inte varit på någon innan så tycker jag att ni skall ta chansen och komma o titta på alla vackra katter.
Här kommer en länk: Nerk
Själv kommer jag ställa ut 5 katter på lördagen o på söndagen så kommer jag sälja lotter för klubben.
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Örebro Katthem kommer att ha monter med lotterier, och info om föreningen och alla våra ca 200 missar som söker egna hem :)

Putt :)
Jag ska dit med en som föder upp Sibirer då hon ska ställa ut dem. Ska bli jätteroligt då jag aldrig varit där o den utställningen har så gott renomé.

Ska ställa kullklass för första gången på söndag och det ska bli så spännande.
Sedan tar jag med våran gammelskogis
Nerike är ju en stor utställning så det finns många katter att titta på 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Hm är det någonstans man ska köpa biljett där för att få gå in eller något, aldrig varit på någon innan. Men jag och en vän ska dit på söndagen 
~ Ysmn

#5 Du köper i ingången.
Tack! 
~ Ysmn
många katthjältar ska visst besöka utställningen…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
jag ska definitivt besöka örebro katthems monter
!
~ Ysmn
Jo, kommer vara där, på lördagen står jag i cafeterian mest hela dagen från ca 11-tiden, och sen på söndagen är jag där i form av utställare, med en katt som ska bedömas och kanske, kanske kan bli champion, och en rödhårig fräslort som bara är med som sällskap och för miljöträning, men jag kommer vara i cafeteriatjänst då också större delen av dagen.
Tjänstehjon åt Bröderna Bus

Vilken rolig dag det har varit måste jag säga, det gick jätte bra för mina katter och jag är så stolt över dem. Min unga hane blev Champion och NOM, min kull blev 2:a. Två av kattungarna blev Ex2 och en blev Ex1a. Min husis blev 4:a men det var lite väntat då hon tappat i vikt av att jag legat på sjukhus.
En sak som är kul för alla som är intresserade är att via hemsidan så kan man se på utställningen LIVE!
S*Luddhuvet´z
Grattis va roligt!
Det var inte Festiz som "bara" blev 4a?
Synd jag ej visste att man kunde kolla live men ska tipsa 2 kompisar.

Sitter på utställningen nu och det är fullt med folk. har stor konkurrens på både skogisen och rexarna så får man något är jag glad. Det är många kategori 3 kullar så där har man ingen chans
Sedan massor med veteraner också och nästan alla är EC.
Jaja , har träffat lite roligt folk allafall
.
Nej tyvärr, min devonfarbror är för fet… Han kanske blir en smal senior, någon gång i framtiden.

#12: Ja det var Feztiz men som sagt jag visste att det inte skulle gå så bra då hon tappat i vikt sedan jag började åka in o ut ur sjukhuset. Nu har jag sett till att jag får åka till sjukhuset några gånger i veckan istället för att ligga där hela tiden för hennes skull. Så nu får hon äta upp sig så får man se hur det går nästa gång =)
Har varit en jätte rolig helg med sååå många vackra katter o trevliga människor =) Kommer nu vara halvdöd i några dagar men det får jag ta =)
S*Luddhuvet´z
Jag ställde ut för första gången mina två huskatter i Örebro i januari.
Hade ingen aning om hur detta äventyr skulle gå, med både hotellnatt och lång bilfärd och sedan sitta i en utställningsbur hela dagen, så visst var man nervös.
Men det gick hur bra som helst.
Molle blev bästa korthårshane och nom men slogs ut av Stephanie i BIS. Så jag är otroligt glad över hur helgen gick.
Ska nästa gång till Mariestad.

#16: Jag såg bara din hane o han var jätte söt =) Lycka till på nästa utställning=)
S*Luddhuvet´z
Tack!!
Jag har två hanar en långhårig och en korthårig.
Är det någon som ska ställa ut i Mariestad?

Jag sa ju i Örebro att jag skulle till Mariestad med Stephanie och Damian men jag skippar den för att ställa i Nyköping och Sthlm istället, så lycka till i Mariestad!
Thank you!!
Då kanske Molle har en chans, hi hi.
Lycka till i Nyköping och Stockholm!!!!

Tackar!