Applaws vs. Eukanuba
Gjorde precis en beställning på Applaws torrfoder! Har hört mycket bra om detta så det ska bli spännande att prova.
Har tidigare haft Eukanuba så får se vad missarna säger..
Varför vill du byta foder när du redan har ett bra foder (enligt mig det bästa torrfodret på marknaden innehållsmässigt)? Vad skulle vara bättre med Applaws?
Har läst om det, men undrar fortfarande varför du vill byta. Vad skulle vara bättre med detta?
Mycket bra kötthalt, inga onödiga tillsatser, inget spannmål, med mera med mera..
Dessutom är det ju ett bra pris på fodret, med tanke på kvaliteten!
Dessutom vill vi testa lite nytt och variera lite!

Hej!
Såg att det är en gammal tråd.. Men var beställde du Applaws? Funderar på att prova det men har inte hittat någon sida där man kan beställa torrfodret.
Foderbilen har det.
Foderbilen har inte alls bara blötmat. Jag köper därifrån.
#8. Vad snackar du om, foderbilen har hur mycket torrfoder som helst
Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

#10 håller med, visst har dem det, de har i stort sett allt sådant man kan behöva. väldans många märken dessutom och de fyller på allt eftersom.
#9 & #10 Kan ni länka till fodret i så fall? Jag har kollat flera gånger och det enda jag hittar är våtfoder!
Har beställt tre stycken tiokilos säckar därifrån så jag vet ju liksom vad jag pratar om
#11 Men vi snackade Applaws, inte vilket märke som helst!
#13 Av Applaws? Skicka gärna en länk då..
foderbilen.se/katt/produkter/kattmat?konsistens=214
Jaha du menade av applaws bara! då missförstog jag, trodde du menade att det inte fanns torrfoder alls av något märke
Med tanke på att #6 frågade specifikt om Applaws så är det det vi pratar om, ja!

#14 Ett av få märken de inte har. Men tro mig, de har annat som fungerar minst lika bra. Och om någon skulle be dem ta in det så skulle de nog faktiskt kunna göra det. De fyller på med märken allt eftersom så det är ingen omöjlighet.
Läste inte hela tråden

#20 Ibland så missar man och ser inte helt vad folk menar när de skriver saker. Jag gjorde likadant, såg att folk började diskutera foderbilen och vad de har och inte har och då tappade jag också tråden på vägen..
Hahaha… alla missförstod.
#22 Missförstod är kanske lite fel ord på det men ja, det blev visst så.
Den finns här:
http://www.zoowebben.se/applaws-chicken-cat-food-2-kg-p-1034-c-147.aspx
Finns en till smak såg jag.
Har själv letat efter den.