Ikea klösträd

Jag köpte det förra året…hade en kattunge här ett tag-hon satt i det och spanade..gillade det..men min gamla kastrat på 9 år rör det inte..
Det är lite trånga liggplatser - smalt och ingen riktig liggplats alls egentligen för en vuxen katt..Man kan ju fixa en störe platta högst upp-men då bara längre då djupet inte går att ändra…
I övrig är det ju snyggt mot andra klösträd-och korgen det är gjort av är bra att klösa på..men som sagt inget bra "liggträd"
Det sitter också stadigt på väggen och är helt igenom stabil konstruktion..
Och då har jag ju Cornish som är en liten kattras om man jämför med vissa..även om min kastrat är stor
Bifogar ett foto på min tillfälliga sötnos…sovandes i trädet..

jag tycker de är så snygga de träden men eftersom jag har en stor sköldpadda och en ragdoll så är brädden på hyllorna inte riktigt någonting som stämmer med mina katter,vad jag hört
Jag tror jag köper det. :-)
Min killar e ju inte så stora ännu så de kan nog ha nöje av den till en början iaf.
Jag köpte det aldrig. Men nu funderar jag åter igen på att köpa det,
så nu frågar jag samma sak igen. :-)
Åh, vilket snyggt träd! Vad kostar det? Undrar om det skulle funka till mina katter? skogisen är ju ganska liten men husisen äe en klump;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Det kostar 799:- enligt ikeas hemsidan, men jag vet att de i vissa varuhus har börjat ta bort deras djursortiment, men de gäller säkert inte alla 
Jag har ett i vardagsrummet eftersom det är så klädsamt jämfört med andra träd (ett vanligt klösträd har jag förpassat till extrarummet - out of sight, out of mind!). Min långhåriga husis ligger ofta och sover på "grenen" till vänster. Sphynxarna mest busar i det eftersom de behöver lite mjukare underlag. Samtliga klöser med jämna mellanrum på det så jag funderar på ett nytt snart… :)
Åh så snyggt det var!!!!!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
SKITSNYGGT!!
Måste spana in det närmre.. IKEA nästa^^
NU har jag köpt trädet! Jag köpte även den mindre kattsängen i rotting.
Det var nämligen halva priset på alla husdjursartiklar! 
Jag har hört rykten om att sortimentet skall utgå så skynda till IKEA om ni vill ha något.
Kors i taket, jag ska verkligen passa på!
Tack för tipset!
Nu ska jag försöka spraymåla trädet vitt och sätta belysning bakom. :-)

nice, det tror jag kan bli riktigt snyggt