Beröm! :)
Hej alla kattmänniskor!
Tycker det vore på tiden att vi berömmer varandra och denna sajten! Till skillnad från vissa andra kattsajter i fokus så får man snabba svar och jag tycker inte det är en "klubb för inbördes beundran" som vissa andra kan upplevas som. Man får bra tips och ideér. Visst kan det hetta till lite ibland men det behöver inte vara något negativt. Jag tycker jag att det finns många duktiga och kunniga människor här som är måna om sina pälsklingar och som gärna delar med sig av sin kunskap!
Brukar rekomendera denna sidan för folk som skaffat katt eller för vissa som behöver lära sig lite mer.
Keep up the good work!! :)

Aplåder och busvisslingar… typ !
Medarbeterare på Kost

Jag har lärt mig massor sen jag hittade hit.
Många här som sitter med mycket kunskap och som är villiga att dela med sig. Tack för det! Det har hjälpt mig många gånger
.
Visst kan jag tycka att tonen här inne har varit hård i vissa trådar men i det stora hela så tycker jag att det är en bra stämning. Den enda nackdelen är att det är lätt att fastna här
.
Jag har också rekomenderat denna sida. Det är ju rätt mycket med aktivitet här mot den rasen jag har o det är ju kul. Jag har också lärt mig mycket nytt o jag har inget problem med tonen här för jag håller nog med för det mesta.
Jag har full förståelse för att dessa passionerade människor som jobbar med hemlösa katter blir galna till slut på alla människor som ej tänker sig för el bara tänker på sig själva gällande sådant.
Härlig läsning. Jag har funnits på sajten i säkert 4 år (osäker) och sett båda bra och mindre bra perioder. Hållet med om att i det stora hela så är detta en bra sajt.
Urspårade trådar och troll då o då är svårt att undvika
Jag har också lärt mig jättemycket sen jag blev medlem här. Några människor med bra information har tyvärr försvunnit, men jag tycker det finns många kvar ändå som kan ge information om det mesta.