Äntligen
efter 2.5 års kelande o pockande så fick jag äntligen puma att stanna i min famn en liten stund när jag lyft upp henne till mig.. hu precis la hon sig ett litet tag o bara spann i min famn.. e så lycklig så jag kan börja gråta…
kanske ska berätta varför jag e så lycklig för detta.. puma e ju min lilla hittetös o hon hatar att vara uppe i vanliga fall.. blir tvärilsk o hoppar ner medetsamma om man skulle försöka.. hon litar inte riktigt på människor råkade nog illa ut när hon var källing..

vad roligt för er. Hon börjar nog känna att hon kna lita på dig nu. Ha tålamod. Lycka till kram Naomi å Saga

Jag förstår dig, Destany. Låter härligt:)
Vad fin hon var!! Mysigt! vet hur det känns, min katthemskatt var sur i början men efter ett år så kan han tom hoppa upp i sängen en stund och ligga på min mage fem minuter och gosa! Vad lycklig man blir!! Bra att du hade stort tålamod!

Jag älskar ju denna lilla tös så mycket…så det har varit rätt svårt att vänta så länge.. men jag provade i början med att ta upp henne o hålla fast henne o det slutade alltid med att jag inte ens fick klappa henne…men hon e fortfarande ingen knäkatt o kommer nog aldrig bli det…
#4 tack ja hon e så söt jo det e en lycka som inte går o beskriva när man lyckats med sina *hemlösa katter*

Åh vilken lycka för dig.