Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1115 ggr
Destany
0

Äntligen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

efter 2.5 års kelande o pockande så fick jag äntligen puma att stanna i min famn en liten stund när jag lyft upp henne till mig.. hu precis la hon sig ett litet tag o bara spann i min famn.. e så lycklig så jag kan börja gråta…

kanske ska berätta varför jag e så lycklig för detta.. puma e ju min lilla hittetös o hon hatar att vara uppe i vanliga fall.. blir tvärilsk o hoppar ner medetsamma om man skulle försöka.. hon litar inte riktigt på människor råkade nog illa ut när hon var källing..

Naomi85
0

vad roligt för er. Hon börjar nog känna att hon kna lita på dig nu. Ha tålamod. Lycka till kram Naomi å Saga

Pia
0

Jag förstår dig, Destany. Låter härligt:)

Anna77
0

Vad fin hon var!! Mysigt! vet hur det känns, min katthemskatt var sur i början men efter ett år så kan han tom hoppa upp i sängen en stund och ligga på min mage fem minuter och gosa! Vad lycklig man blir!! Bra att du hade stort tålamod!

Destany
0

Jag älskar ju denna lilla tös så mycket…så det har varit  rätt svårt att vänta så länge.. men jag provade i början med att ta upp henne o hålla fast henne o det slutade alltid med att jag inte ens fick klappa henne…men hon e fortfarande ingen knäkatt o kommer nog aldrig bli det…

#4 tack ja hon e så söt jo det e en lycka som inte går o beskriva när man lyckats med sina *hemlösa katter*

essut
0

Åh vilken lycka för dig.Glad