Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 2584 ggr
viktoria91
0

Skatkatt. =)

Jag och sambon har en katt på ca 9 månader som är en riktig skata! Ser hon mynt så tar hon dem och gömmer dem under täcket i sängen eller ute i hallen. Hon snodde bilnycklen också en gång som hon lyckades peta in i en låda som var igensurrad med tejp-tog över 30 min att hitta nycklen…

Hur vanligt är det med katter som snor blänkande/skimrande saker precis som en skata?Skrattande

GoneRaven
0

Oj, har nog aldrig hört talas om det här förut.

Låter ju både charmigt och kanske även lite jobbigt i längden.

Har hon alltid gjort så?

viktoria91
0

#1 Ja det har hon, hon kom springandes med en hundralapp en gång också, var antagligen den glittriga kanten hon gillade. Tungan ute

GoneRaven
0

#2 häftig kisse Skrattande

viktoria91
0

#3 Mindre häftigt när hon kom springandes med en använd kondom i munnen.Cool

Annars är hon riktigt fräck. En annan rolig sak som hon och hennes storebror gör är att dem skriker innan dem ska spy-har aldrig varit emd om det innan men väldigt praktiskt så slipper man trampa i det.

Hawknestgrove
0

hahaha!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Emma--]
0

Hahah vilken rolig kisse ;P

viktoria91
0

#5 Vi skrattade också och var väldigt glada att det hände kvällen innan sambon skulle ha pokerkväll med sina gamla kompisar. Oskyldig

#6 Man får många skratt med henne. Hon brukar springa runt och "skrika" på sig själv. =)

Hawknestgrove
0

ja Arne brukar också skrika på ett särskilt sätt innan han spyr…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vosjes
0

Hihi vilken skojjig katt ni har!
Våran husis är galen i smycken och pengar, han springer alltid runt med detta om han får chansen.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

viktoria91
0

#9 Vad kul att en katt till också gör så. =) Eller så kul är dte inte att springa och leta efetr sina saker. ;)

noir
0

min brors fd flickvän hade en katt som tog smycken när hon var själv eller på nätterna och slog tassen på soptunna locket så den öppna sig och la ner smyckena… en del smycken slängdes innan de kom på henne Oskyldig

viktoria91
0

#11 Inte så kul om det är fina smycken=P Katter är speciella.

noir
0

nää… var en hel del dyra som åkte i soppen om man säger så :p

viktoria91
0

#13 Inte kul direkt. =P

Lusthan
0

Jag kan inte lämna mina nycklar framme. En gång hade en av våra honor, Ofelia, tagit mina nycklar och gömt den i en väska. Det tog flera dagar innan jag hitta den nyckeln…

Saga-M
0

TS, kul katt ni har!
Själv har jag en katt som älskar pennor.

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

IceJossan
0

Hahaha, vilken fräck katt :D Det måste vara skitfestligt att se katten komma springandes med en stulen 100-lapp :D

#16 Jag har haft en jourkatt som var galen i pennor… Han gick upp på skrivbordet och hämtade pennor snabbt som attans (helst de man skrev med!) och sprang iväg med dem :)

viktoria91
0

#17 Haha! Jag blev väldigt förvånad iaf och tog hundra lappen från henne=)

Pennor är populärt här också, alla katter jag haft har älskat pennor. =)

Lusthan
0

Har en katt som älskar sugrör. Nu råkar det vara så att sugrör används nästan enbart när vi dricker alkohol och jag är inte så sugen på en alkoholiserad katt så jag brukar få ta fram ett extra sugrör som hon leker med istället för att försöka knycka våra när vi sitter med drinken i handen… :)