Katter iFokus

Katter

Etikettertillbehörutrustning
Läst 2938 ggr
GoneRaven
0

Absolut bästa prylen ni köpt

Vilken är den absolut bästa prylen ni köpt till era katter?

IceJossan
0

Deras pejutrustningar! De har varit ovärdeliga de båtsemestrar vi haft dem, eftersom katterna har en tendens att försvinna in under stenar på öarna och inte ha den minsta lust att visa sig när det är dags att åka vidare. Nu hittar vi dem ändå tack vare pejlen.

Men det bästa för katterna har nog varit mitt (numera Ragges) lurviga överkast, vår (numera Ronnys) kontorsstol, och vår (katternas) tvättbalja som katterna har superkul i.

GoneRaven
0

#1 Förstår det, himla tryggt och veta att sånt finns. Oro är inget att leka med.

Åh, det är som vanligt.. ingenting är lika kul som det som inte är kattens från början.. slår aldrig fel ;)

[Thiah]
0

Klätterträdet, selen till pojken. 2 euros möss till dem båda. Skrattande(jag kan inte bara nämna ett, förlåt)

GoneRaven
0

#3 Sweet! (det gör inget att du tog upp flera.. ibland så finns det ju fler favoriter än en)

[Thiah]
0

#4 jo, svårt att inte nämna selen. Köpte ett nytt sele + ett flexikoppel till hankatten(3 dagar sen). Innan jag ens hunnit packa upp allt så förstår han att det är till honom. Han börjar tjata på att gå ut och kråmar sig och har sig. -Klockan var 21.40 och -15 ute men det var bara för matte att klä på sig och packa upp hans sele + koppel. Han sprang lyckligt ut med sitt nya sele (som var en helt ny sorts sele, han märkte det men brydde sig inte nämnvärt) och promenerade glatt runt kvarteret med sina nya 5m flexikoppel Glad

Helt sjukt vad dessa katter kan förstå outtalade saker.

GoneRaven
0

#5 Åh, så himla mysigt!

Så sant, katten är ett väldans klokt djur ;)

[Thiah]
0

#6 ja det var så häftigt att se. Han förstod direkt att detta är hans och att det betyder att han får gå ut!. Katter är så otroligt kloka och fast jag haft dessa genier i ett antal år så slutar jag inte blir förvånad.

GoneRaven
0

#7 Underbart! :)

pebb
0

#1 Vart får man tag på pejlutrustning och hur mycket kostar det?

Just nu så har jag ingen favorit just nu utan jag räknar med att det blir det nya klätterträdet som ska införskaffas när vi har flyttat till hus om ca 1 mån :)

[Emma--]
0

Svårt. Klätterträdet fick jag ju, för annars hade det varit det bästa.

Annars vet jag faktiskt inte. Sheri älskar sina leksaksmöss, och Greta sina "plastrullar" Tungan ute

För min egna skull var dom nya vattenskålarna en bra sak för då slipper jag vatten på golvet.

[Forest]
0

Det bästa vi köpte var en jätte stor kattmöbel från tyska ebay, att få den till dörren kosta 800 allt som allt :) Sett liknande på zoobutik för 2500kr

IceJossan
0

#9 Vi köpte pejlutrustningen från Petcom: www.petcom.se

De kostar nästan 3000 kr/st, men har varit väl värda sina pengar under åren vill jag lova!

Hawknestgrove
0

Åh du har också PEjl!!!! Samma som jag köpte åt Arne. Den är suverän. Nu är Arne inte utegående katt längre, då vi har fått större kannibalkatter i markerna, men PEjlen var den bästa grej jag köpt åt kisse.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hawknestgrove
0

till och med STNB tyckte den var så bra, så de gjorde ett litet reportage om det!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Imasy
0

De bästa prylarna jag har till katterna är klösträden och furminatorn :)

Destany
0

Elementbädden, klösträdet och furminatorn =)

Fridaybrew
0

9 kronors mössen på IKEA då dom samtidigt donerade 10 kr till barnhem per köpt mjukdjur. Köpte en 40 st typ, kändes lite konstigt att typ riva ner en hela hylla mjukisar ner i en ikea säck.

Mössen är grymt populära dessutom.

/Fridaybrew

vildkatta
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag måste oxå säja två saker.

1. Deras XXXL klätterträd

2. Ett akvarium (dom älskar att sitta i deras hängmatta under å titta på fiskarna å försöka fånga de som närmar sej glaset, de gillar oxå att ligga på locket pga den varma sköna lampan :o)