Tassarna
vill se ovansidan och så vill jag se baktassar både ovansida och baksida på benen….De är ju inte helt jäman vad jag kan se…..men det kan kompenseras av att de är väldigt snygga på ovansidan. Vad är maskfärgen?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
som före detta uppfödare, jag har aldrig varit domare, men fram tycker jag att sockorna är fina…..Bak verkar de lite otydliga och kilarna bak är inte alldeles perfekta. Har du ställt ut förut? Ta och kontakta din uppfödare och be om råd och hjälp och ställ ut på skoj en gång i din närhet. då får du veta säkert vad som gäller… Den verkar ha en underbart fin päls i alla fall….
Nej Jag har aldrig ställt ut förut !! Men jag vill prova och om inte annat få en bedömning på honom , mest på skoj , men man är ju lite osäker så här i början och vill ju inte att han ska bli diskad :S.
Tack för din hjälp :)
Nejnen nej han blir inte diskad!!!!!
Det blir han bara om han inte kan bedömas, på grund av att han inte kan hanteras(arg) eller om han har bajsat ner sig eller nåt sånt…… Tycker absolut att du ska prova en gång i allafall! Ställer du ut i din närhet, så kostar det ju inte så mycket, du måste vara medlem i en lokal kattklubb bara. MEn allt det där kommer du få hjälp med av din uppfödare om den är seriös. OCh de vill ju gärna se sina telningar och en utställning är ju en bra reklampelare!
, jag undrar om någon kanske vet om det är värt ett försök på utställning ?? Hoppas