Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1716 ggr
chilisalsa
0

Drömmande katt

Ena av mina kissar på bara drygt 13 veckor har fått för sig att sova på min överarm. När han slumrar till ändrar han sin position får han för sig att min armhåla är ett bra ställe… morrhår kittlar Skrattande

Sen börjar han drömma… och trampar på som tusan. Oxå det kittlar !

Sen får han för sig att slicka mig i armhålan i sömnen ! Det kitlar ännu mer !!!

Men jag låter honom vara Kyss

Medarbeterare på Kost

EddaM
0

Har en katt som snuttar på min arm =) Hennes morrhår kittlas en del med fast värst är min kastrat hanes morrhår när han lägger sig på en när jag har lagt mig, han kommer så nära ansiktet o hans morrhår kittlas något så otroligt. Om min fertila hane gör samma sak så kittlas inte hans morrhår lika mycket konstigt nog =) Mysiga är de allt de små ?

Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!

S*Luddhuvet´z

[Thiah]
0

Här har vi en liten flicka som ligger under täcket och kittlar mig på insidan av låren med sina morrhår. Irriterande men sött när man ska sova

Imitra
0

En av mina kissar lägger sig ovanpå mitt huvud och liksom rullar in sig i mitt hår, tur att man inte är håröm!Skrattande

Mvh Julia, Medarbetare på Akvariefisk

Madamej.blogg.se

[Thiah]
0

#3 så gjorde min pojke när han var liten. Han gör det fortfarande ibland om jag är rastlös och har svårt att sova eller är sjuk. Det är bara lite jobbigt då han väger 6 kg och är en stor lurvboll