Din sämsta kattbild?
Som en pendang till inlägget Din bästa kattbild? behövs det en sämsta också tycker jag:) För handen på hjärtat, de absolut flesta kattbilderna blir på sin höjd ganska mediokra, och alldeles för många riktigt usla. De flesta åker ner i sopkorgen, göms undan eller sparas inte alls…
Ibland sparar man det dock, för att det minner om ett riktigt klantigt fotoögonblick. Så här kommer mitt bidrag, det var tänkt att bli en bild på en lite sockersöt kattunge - men mormorsmors kattrumpa kom i vägen…:/
Har ni några riktigt dåliga kattbilder ni sparat? Och varför blev kortet så dåligt, hände det något oväntat i sista stund?
Oh glömde tala om varför bilderna blev som dom blev..
Jag misstänker att orsaken är som den alltid var på dåliga kort på Sten, och det var att han hade så svårt att vara stilla! så förmodligen så gjorde han nå ryck! :D

Nä, nä, de bilderna där tycker jag var riktigt bra, du har ju faktiskt fått in skärpan på lite juste ställen…;)

Men Alex bilden var ju en riktigt cool effekt!
Therese, ja fasiken, kattungar vill liksom aldrig posera snällt…:)

Söt kliare:) #9 - ja men det var en klockren "sämsta bild" *asg*

ska det vara så ska det. 

Rumpan är ofta mest i vägen ja…:)

LOL, wow, den var verkligen lyckad i sitt totala misslyckande!!

Många bra dåliga bilder
Hannapanna-ditt var ju ett riktigt konstverk!

Bara små tussar av det hela liksom:)

:)

:)
Men man måste ju spara de där usla bilderna också, i varje fall några, de är kul att fnissa åt hur misslyckat det kan bli…:)

Pia - precis, det är det de är till för =)

Konstigt så många svansar som får symbolisera de dåliga bilderna…:)
Nähä du Jenka, det var en alldeles för snygg bild för att få platsa här bland sämsta bilderna, *den går jag inte på*…;)
Haha tack Pia. Gillar den bilden med faktiskt, som hon leker kurragömma - kan inte jag se dom, kan inte dom se mig ;P

Det är gulligt med kattrumpor, det är något busigt över dem, med en viftande svans som lockar till lek på något vis:)
Ja det har du helt rätt i :D

Men Tage med syskon-bilden var ju söt…:)
Natasha-bilden var en riktigt festlig en, inte alls dålig!

#40 Hehe , njaa men det var den sämsta bilden jag har , raderar alla dåliga redan på kameran eftersom mina mappar är proppfulla av Natasha bilder . (: Men den skulle ju vara bättre om hon inte hade satt tassen sådär , precis när jag klicka ;P

Det var ju precis det som var coolt tycker jag, med tassen, lite divigt liksom:)
Pia: ja lite söt är väl bilden.. men han satt så fint precis när ja skulle ta kort men så dök huvudet ner i skålen! :D

#42 Jopp , Natasha är en riktig diva ibland 

Har många dåliga bilder men inte i datorn tyvärr..=) era bilder är roliga=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Titti, du det var ett fint grässtrå och visst har hon vuxit, så mycket så hon numera hamnar utanför bilden…;)
Det här är ju jätteroligt, att man kan glädjas åt sina och andras dåliga bilder!

#49 ren i rumpan i alla fall:)
#50 men så söt då!

Haha, nej det där förstod man ju inte så mkt av, Airi, om man nu inte är uppfödare och förstod vad syftet var med fotot ialla fall…:)

http://img116.exs.cx/img116/5597/animation14pw.gif
fel forum men titta ändå!

Men så söt, Solveig, den förtjänar en egen tråd *kirrar jag*!
Zooma så ser ni ögat/onen ;)
#64 näääee så gulligt! 

#65 hihi jag förstår inte hur hon lyckades att vifta sådär på ena örat.
Ja ibland så går det inte 
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
och igen,,,,,han var väldigt trött…
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
till slut så somnade han…….
Haha, fräcka bilder evamojje! ;)

:) NinaToy, oh det där är ju perfekt när man vill ta en bra bild och skicka till kattköpare, så är det en massa skräp och damm på bilden…:)
Matilda, nämen den bra, skärpan på rätt ställe, även om det inte blev så mcyket va katten på bild…:)
#73 fin svans! ;) ^^

Ja, jag vet inte vad man skall kalla det märkliga djur du fångat på bild där, gideona…:)
#76 haha, häftig xP

Jag skulle ta en bild på min älskade Jörgen för en vecka sedan. Då fick han för sig att äta upp kameran ^^