Dräktig
Min Pida har gått halva dräktighetstiden, nu mår hon pyton. Kräks och vill inte förtära något det är 3:e dagen som hon är ruggig temp 37.5 (undertemp)
har tvångsmatat idag och gett 4 ml parafin ifall hon skulle vara förstoppad.
jag är van att dom har en kräkdag men det brukar vara i ett tidigt stadium och de brukar inte visa sej sjuka. Här går nu Bina och morrar och talar om att det inte är som det brukar.
Har någon haft detta problem med en dräktig katt att dom ser sjuka ut
Attans ska det strula nu igen med "Pidis" 

Jag tycker du ska åka in och kolla med ett UL hur det står till inne i babymagen.Det låter inte alls normalt.
Stolt ägare till tre La permer
# 2 Får dom undertemp om de är uttorkade ? Tycker det skulle va tvärtom. Av näringsbrist kanske
Jag har ringt nu det är som sagt jourtid. Ringer i morgon kl 08 och drar till "sjukahuset" .(10 mil)
Bra mår hon inte min lilla Pida
Om en katt ändå kunde tala.
Ojdå, håller tummarna för din lilla pida att hon ska må bättre!
Pida är inlagd på djursjukhuset, Rtg visade en tom livmoder, men buken svullen av gaser och avf. i sista delen av tarmen. i em. görs ultraljud samt kontrast Rtg.
Öppnar de buken så blir hon även kastrerad om dom tror hon skulle klara det vill säja.
Hon fick inte behålla vätskeersättningen inatt. fy vad fort det går utför när djur blir sjuka.
Ovissheten är nu jättejobbig,
Min lilla goa Pida hon måste klara detta fast hon va jättesvag.

Håller tummarna för din tjej 

Håller tummarna för din tös.

Hur går det?Tänker på er.
Har för 1 minut sedan talat med vet, De hittar inga andra fel än att hon håller på att resorbera foster ett levande foster kvar av fyra.
jag är så nöjd att det inte va en invagination, det va jag själv 100 säker på, fick besked fripassage.
Jag är så GLAD får hem min "Pidis" i morgon em. om de får i henne något ätbart.
Hon kommer att kollas upp med nya ultraljud och när hon repat sej blir hon kastrerad. Pidis blir ingen mamma hon är min bebis.

Så skönt! Tråkigt att hon inte kan bli mamma, men härligt att hon är på bättringsvägen. Hoppas att hon äter och får komma hem fort!