Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 2682 ggr
[Sniff]
0

Väntar på maten

Jag måste bara skryta liteOskyldig

Jag har försökt lära min katt att vänta med att börja äta tills jag säger varsågod ett tag. Och han har alltid försökt ta sig fram till matskålen och inte velat sitta stilla. Men så idag sa det bara klick och nu behöver jag inte ens säga att han ska vänta! När jag har hällt upp maten sätter han sig ner tills jag berömmer och säger varsågod. Skrattande

Jag blir så stolt! Oskyldig

Hawknestgrove
0

men sån duktig kisse!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

[Shaiya]
0

Vad duktig katt. Du har all rätt i världen att vara stolt!

Kom ihåg att lära honom att beröm betyder inte varsågod Flört

Mandusius
0

DEt är så roligt med lättlärda katter :D

Har en katt själv som jag ahr lärt sitt^^ och stanna(går ibland men i alla fal 80 % av fallen stannar han där jag vill). Plus att han har lärt sig små gester tex, jag måste röra på handen för att ah ska veta att han får hoppa upp i knä. och han kan även hopp upp och ner :) försöker lära honom ligg, men det är tyvärr lite svårare -_-

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Busangardens
0

Grattis!Glad

Jag har två katter som kan det. Min tös  är lite svårare med. Utöver sitta vid matskålen så kan hanarna flera olika kommandon men jag har också jobbat på dem hela deras liv. Tösen kan bara "kom" och "hopp upp" hittills.

[Sniff]
0

Tack^^ Ja, han är så duktig min lille kille<3 Han kan sitta, vacker tass (och andra tassen), ligg (och "sitt upp", "musen/bollen" och när vi är ute och går säger han till när han vill bli buren och följer med väldigt bra:) Jag håller på att träna honom på att sitta vackert och slicka på min hand:) (A)

essut50
0

#5 verkar som du vill ha en hund..Flört

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

[Sniff]
0

#6 HeheheheOskyldig Jag gillar att träna djur, baraOskyldig

essut50
0

Jag förstod det.Skrattande

" En smula nyfikenhet håller oss unga"