Frigolit-katt
Ja .. Här duger inte dyra dynor och korgar från djuraffären. nää .. De ska ligga på frigolitformar. Hela lägenheten är full av dessa grejer, och de älskar dem :P
Hälsningar Astrid :)
Mina älskar också frigolit. Men efter ett tag började det ligga små frigolitbitar överallt så nu har inte mina damer tillgång till sånt längre 

Oj så sött! :D Fast jag kan ju tycka att det kanske inte ser super bekvämt ut, som när vår älsta trycker sig ned i en liiiten kartong, det ser heller inte jätte skönt ut :P
Och vad bra din kissar har det som får ha favvoriter över allt! :D
De har varsinn :P Hon låg rätt wierd och så ser hon lite små sur ut så det inte ramlade någon mat på golvet när jag lagade middag :P
Men den mindre herren smälter in helt perfekt. De brukar sova bredvid varandra i sina frigolifbitar :P

Haha, fast varsinn är ju perfa, tänk om det skulle ha legat två missar på en sådan där bit, då skulle de bli brottning ;) Men fy dig, att du inte tappade mat på golvet, förstår att hon blev sur :P
Naw vilka sötnötar!
Vi har en plastbit i köket, är inte i frigolit, utan är mer genomskinlig, och den blir det lätt fight om. Blir så varmt och gott, och samtidigt har man koll på fallfrukten från middagen ^^

Haha, det är typiskt det där och de måste ju gärna ligga där samtidigt oxå, och att ha koll på middagen måste ju vara det som lockar mest ;)
Gärna så nära att man snubblar över dem när man rör sig runt :P

Absolut! De vill ju hjälpa till ;)