Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 2050 ggr
chilisalsa
0

blixtljus

Hur är det med fotoblixtar för en kise i allmänhet. Mina kissar som bara varit hemma några timmar vågar jag inte fota för om dom skulle bli rädda och förknippa mig med nåt otäckt…

Medarbeterare på Kost

iiichigo
0

Vår lille fräste åt blixten, men det var när man fotade och han låg och vilade/sov. De bryr sig inte alls om den, den lille har fortfarande öppna ögon när man fotar och den större damen kisar jämt..
Men jag tror inte att det skall vara någon fara, inte om du utstrålar lugn själv :)

Hälsningar Astrid :)

chilisalsa
0

Kanske är en praradox ! Dvs att ju mer de utsätts för det desto mer vana blir de ?  Men sen det såklart det här att man vill ge ett bra intryck… Just nu sitter mina missar intryckta i hörnet under en mämel i sovrummet. Skulle aldrig våga ge mig på att börja blixtra…. även om jag vill ha bilder :)

Medarbeterare på Kost

Pemsan
0

Vänta två dagar så att dom hinner lära känna dig, sen är det bara att fota på:)

iiichigo
0

Tror inte det ska vara någon fara :) Men vänta några dar tills de vant sig vid hemma hos dig osv :)

Hälsningar Astrid :)

chilisalsa
0

Jag kommer nog att fota friskt med tiden. Just nu är det mest att acceptera varandra. De finaste stunderna går ändå aldrig att fota….  I natt kröp lillforrest upp i sängen och la sig i min armhåla. Trodde först han frös för att han skakade… Sen insåg jag att han spann som en tok… det blev någon intressant rundgång med ljudet under armen som gjorde att det blev tokhögt mitt i natten… Somnade till det, inte fel ! Glad

Medarbeterare på Kost

Pemsan
0

Mys!