Katter iFokus

Katter

Etikettutanför-ämnet
Läst 909 ggr
Pia
0

God Morgon 19 mars

Ute är det grått och trist, det har t o m kommit ett lätt snöfall, strax norr om Sthlm…:/

På agendan för mig idag står att skriva en massa saker som måste iväg och tvätta. Jag funderar också över vad det skall bli för middag ikväll, jag testar nya recept och ihopkok denna vecka…:)

Vad har ni på dagens schema? Och vad har ni för väder?

Titti
0

Godmorgon.

Regn här i den åländska skärgården också. Vimsan sitter i fönstret och tittar ut, men jag skulle inte alls bli förvånad om hon ska ut snart. Regn är hon inte rädd för.

Jag har varit och sett arbetsplatsen min. He he. Okej då. Den kom iland och fick fara utan mig. Jag skjutsade ner mor min, hon ska visa den nya städerskan lite till. Som ni förstår så är jag ganska bränd vad det gäller nya städerskor. Har ju varit två i år redan som kommit och gått.

Annars tänker jag ta det lugnt idag, och hålla tummarna för brorsan min som ska fara till Sverige och skriva på kontrakt. Skulle vara jättebra om han skulle komma igång med företaget.

Murre_Uddiz
0

Jag e hemma o sjuk :D mkt skönt.. :)

Titti
0

#2 Krya på dig.

kristinah
0

Jag min stackare Flört sitter på jobbet och väntar på att klockan skall bil 15:30. Då skall jag åka och köpa mera photopearls, sedan skall jag åka å tanka min lilla "köttbulle" (Mazda 121) och efter det blir det home sweet home.

Skall försöka ordna upp lite tvätt men i övrigt tror jag att jag skall plocka liter pärlor (photopearls) att jag skulle få mitt första fotomotiv färdigt. Eller om jag sätter mig att sticka, vi får se. Ta det lugnt iaf är vad jag skall.

Anli
0

Sitter här och ser hur det mular på efter att det har varit bra väder, börjat blåsa mer har det gjort oxå. Men väntar på att kl blir 16,00 då blir det att cykla hem till min katt, försöka att ge henne 2:a dosen med avmaskningsmedel Axilur (flytande). Sen bär det iväg till gymet och köra ett set med vattenträning….24 och de snygga killarna i Prison Break. Sen är den 19 mars över för min del.

Murre_Uddiz
0

#3 tack :)

Titti
0

Slutar dagen med att "ta mig vatten över huvudet"

Håller på och översätter ett mönster från tyska till svenska - det enda jag har så är internet. Kanske jag skulle investera en ordbok. Jag kan ju inte tyska alls ju. Fundersam Men vad det gäller det så har jag gott om tid på mig. Ska ha tavlan färdig först som jag syr.