Är så lycklig!
Hej!.
Måste bara skriva av mig lite!. (har inte vart aktiv här direkt, men på dem andra sidorna här ute)
För ca 4 snart 5 mån försvann min kattunge han va en typist sån som skulle hänge efter folk. Han brukade hänga efter mig på promenaderna, å detta va sista kiss runda föär mina 2 hundar.
På dagen hade han då tappat sitt halsband å ja letade som en tok å på kvällen hängde han efter mig på en sista runda, jag hade bestämt mig att han skulle få vara inne nu innan vintern å allt.
Men så försvann han, ett par plockade upp han, men ja ropade å sa åt dem att släppa ned honom. vilket dem gjorde, men sen kom han aldrig mer.
För 2 månadersen tappade jag tron på att få honom tillbaka, lappar va uppsatta samt på blocket.
Men i fredags så ringde de en man och sa att han hade Thor!, ja blev glad, men ville inte hoppas på att de va honom.
Åkte då hem till han å visst va de Thor! blev så glad över att de va han, och han e så stor å snygg!
Han är en orage hankatt å jag e svag för oranga katter!.
Nu hänger han efter mig vaar ja än går i lägenheten, och ut kommer han inte få gå!, såna fall i koppel..
Bilder kommer imon på honom, ni får nöjja er med när han va liten!.
Så härligt :D
Behöver sånna berättelser ibland känner jag. Min kisse har varit bort i över 1,5 år nu "/ Men vi letar efter honom än :)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Nej vad tråkigt!, hur ser den ut å va bor du? :P höhöh vem vet kanske har sett den ;)..
Men ja e så glad!, trodde aldrig ja skulle få hem honom!.
Jag bor förnuvarande i karlshamn men han försvann i vingåker.
Han är en maine coon blandis bruntigre långhårig, id-märkt med 7894D . Har nog några trådar någonstans.
Finns bild på kattpolisen har för mig att jag puttade upp den tråden för inte alls så länge sedan om du vill titta:)
Mvh Amanda
aaa okey… en vacker herre då, Maine cooner är så snygga. Hoppas han hittar hem å att den som har han lämnar hem honom
mycket vacker herre:) Och han har en mycket stor personlighet^^
Så jag hoppas han kommer hem "/
Mvh Amanda