Novas hemsida, nu uppdaterad.
Hejsan svejsan!
Nu har vi uppdaterat hemsidan lite, det som är nytt är bla lite bilder och info under fliken planer och en länk till en video på Nova och hennes bästis på youtube…
Varsågoda att kika!
Spännande spännande! Hon börjar vara riktigt tjock nu, jag tror det blir 4st!
Vägde hon 2,2 innan parning? Det är en verkligen en liten spätta ni har där, hon växer säkert på sig när hon är kastrerad.
Jag har själv en liten katt, hon vägde ca 2,5 kg kring 1,5 ålder och det är i minsta laget tycker jag. Men nu när hon är tre väger hon ca 3,2 och har en mycket bättre ben- och muskelstruktur och det är bara att inse att större än så här blir hon inte. Hon kommer nog aldrig att bli någon tjock kastrat ;) Jag har fått beröm på utställning att hon är i så bra form för att vara kastrat, men vadå, hon går liksom inte upp mer i vikt!

Så fin hon är Nova.
Stolt ägare till tre La permer
#1 - Ja hon är en liten tjej, men nu har vi parat henne med en hane av lite större storlek så det borde bli bra storlek på ungarna hoppas vi. Ska bli spännande att se hur hon kommer väga efter ungarna. Och spännande att se hur hon ser ut som kastrerad sen med, men det hoppas vi får dröja några år till! Om allt går bra så tror vi nog att vi kommer vilja ta åtminstonde en till kull på henne inom några år.
#2 - Tack, jag kan ju bara hålla med…