Tips?
Jag har tre stora blommor som stor på golvet och min lilla katt använder som låda. Han bajsar i den vanliga lådan men kissar i just dom tre stora blomkrukorna.
Hur får jag honom till och sluta med det?
Har bara kommit på honom en gång och då försökt få honom och förstå att det var fel.
Nån som har nåt tips? :)
Gör som jag. Klipp till papptallrikar och sätt runt stammen/stammarna. Ska nog ta patent på det. Alla som varit här och köpt katter har anammat det 
Smidigt :P Inte så snyggt kanske men praktiskt. Får prova det. :)
Tror du det funkar med typ plast runt? Eller behöver de vara hårt?

Köp svart papp så syns den inte lika väl som vit papp.
Stolt ägare till tre La permer
Jag lägger bara papptallriken runt stammen. Klipp en tunn linje rakt in för att sedan klippa ut en cirkel. Då sitter den ordentligt fast runt stammen. Jag behöver inte tejpa eller plasta på något sätt. Har man vita krukor så syns det inte om man tar vita papptallrikar 
Och om kissen busar där ändå så klä tallriken i folie. Dom flesta katter gillar inte folie men än har jag inte behövt det.
Min kompis kisse höll på sådär när han var fertil. Nu vet jag inte om din katt är kastrerad eller ej men det kan ju i såna fall vara en lösning.
Aa får prova med det.
#6 Han är inte gammal nog för kastreriong än. :) han är snart 5 månader.
#7 Rekommendationerna ligger fortfarande på 6 månader ja, men det går att kastrera tidigare också.