Någon undrar Tuska
En honkatt med 4 bebisar hittade jag under en sten, katten är hemlös ungarna max 4 veckor.
Kattmamman är tam ungarna orädda
2 rödtabby 1 svartsköldpadda 1 svart.
Någon som känner för att hjälpa en kattfamilj. Själv har jag 7 katter och får inte plats med flera.
katthemmen är fulla och där finns ingen hjälp att få.
Katterna finns i Vansbro Dalarna
men oj… kan inte hjälpa men putta upp…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Ojdå! Önskar jag kunde hjälpa till, men jag tror inte pappa skulle gilla det… :/ Och vi bor ganska långt bort…
Lycka till! :)
putt!

putt, läget är akut!
Jätte akut
Det blev polis hämtning av kattfamiljen och de fraktas nu till Falun , Familjen får vara där i 7 dagar i väntan på om någon kan hjälpa
Snälla berätta hur det går för kattfamiljen! Vad händer efter 7 dagar?
# 7 ja vad häder mer än att denna fina kattfamilj får följas åt till veterinären.
Men hoppas att denna uppståndelse gör att de får ett akut hem inom dessa 7 dagar. Jag hoppas på det bästa för många trådar är upplagda överallt. Det är svårare att få hem åt en förvildad kattfamilj men dessa var tama gossiga friska, tom gick på lådan de här två dagarna.
Det händer överallt dessa dumpade katter, tänk om alla kunde ID märka sina kattungar innan de lämnas till försäljning, då kunde man ha spårat ägaren till mamma katt.
Men varför blev polisen inblandad. Det vet väl alla att om inte hem hittas tillräckligt fort så blir de avlivade hos polisen.
Hade ungarna varit själva så hade jag inte tvekat en sekund att ta emot dem fast jag redan har så många. En hona med ungar går tyvärr inte att tränga in här.
#9 länstyrelsen kopplade in polishämtning.
Om det bara hadde varit ungar så hadde jag kunnat tagit dem bland mina vuxna men det blir alltid problem med en mamma katt när huset redan är fullt av vuxna katter. Jag kunde inte tränga in en kattmamma bland mina 7 vuxna i detta utrymme.
Det är som hos mig då. Jag har 9 vuxna så kattmamman skulle få panik.
Men hur blev LS inblandad i det hela? De tar inte hand om några katter. De avlivar dem.
# 11 Min syster ringde länstyrelsen för att få hjälp av dem och då blev det polishämtning det va hjälpen som hon fick i ett akut läge.
Ja herre min Gud vilken röra.