Födelsedagspresent
Många kanske tycker det är lite smått onödigt och larvigt att fira en katts födelsedag så jag vill inte bli kritiserad kring det.
I våran familj är katterna något mer än bara katter, de är våran familj och våra "barn". Och med det sagt så har våran ena katt en stor dag vid slutet av nästa månad, han fyller nämligen jämt. Hela 5 år gammal blir han (vart femte år är jämt för oss) och när han fyller kommer släkten och vänner som vanligt skicka meddelanden om Grattis till honom, en del kommer ringa till oss och önska honom grattis, andra har redan gjort det i förtid. Så, så stor betydelse har en katts födelsedag i våran familj.
Eftersom han blir 5 år gammal vill vi tilltammans ge honom något specielt och eftersom han älskar mjuka och varma saker vill vi ge honom en stilig och lite udda kattbädd, han är också den enda av katterna som älskar kattbäddar.
Pengarna vi sparat ihop tillsammans för denna kattbädd är 1000kr eventuellt kan mer tillkomma.
Min fråga är nu om ni kan tipsa om någon snygg kattbädd gärna något riktigt kungligt? Kanske någon sajt man kan lita på och beställa från och verkligen få hem det i tid?
Uppskattar alla tips.

#1 Den var riktigt snygg. Synd att det var på utställning du hittade en sådan, hade den funnits på en onlineshop så hade det varit något.

Stolt ägare till tre La permer
#3 Hehe, usch rosa, till en hane. Nja är inte direkt förtjust i den och fjädrarna på den ogillar jag också.

Men det fanns ju en massa olika sängar på den sidan.
Stolt ägare till tre La permer
#5 Jo jag såg den nu men länken du skicka innan gick till en rosa bädd. Ser en sådan du hade på bild på den sidan men jag ogillar deras köpevillkor när det kommer till 'betala innan du får varan'. Av erfarenhet är det osäkert att ta förskottsbetalning.
Hittade dock denna mysiga sak på Djurmaxi.se.

Här hemma är våra katter oxå som våra bebisar. Klart de tillhör familjen. Älskar man dem vill man även köpa saker för att de ska må bra
För oss är det inget konstigt om man vill uppmärksamma dem.
Hoppas du hittar en kunglig säng till eran hane..
#7 Precis.
Våra katter har en hel del saker, hela huset är fullt av deras tillhörigheter men mer skadar ju inte specielt inte en till bädd så pojken får fler sovställen och krypin att välja mellan.

#6 Den var ju läcker!

Måste bara säga att det var så fint det här inlägget. :-) Grattis till kissen i förskott och ge honom lite extra kattmynta!
#10 Han gillar inte kattmynta. Köpte hem det någon vecka sedan men det gillar han inte att stoppa i sig.