God voff!

"1 Den var verkligen vacker. Jättefin.

Åh håller med! Får en känsla av små "Tingelings" som kommer i de där små "reflektionsbubblorna" och uppfyller hundens alla julönskningar:)

#4# Åh så pöt man kan vara då. 

Oh, vad fina julbilder. Mina samarbetar aldrig så där.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Lina, otroligt gulligt! Jag är ju väldigt förtjust i den lilla "hundprylen", hon är så otroligt sööööt:))
Men Oskar, det där är ju något man får mardrömmar av *s*:)

Eh, ja jag hoppas inte WWF ser bilden…egentligen lite oetiskt att ha sådana där uppstoppade saker…
Oskar

Jätteoetiskt Oskar, fy skäms… Men tja, gillar man fyrverkerier så…;)
Fast när man har något riktigt gammalt malätet uppstoppat, då kanske man bara skall ta väl hand om det, ungefär som en riktigt gammal ärvd päls? Det där kan jag fundera mycket på, skulle egentligen ha en alldeles egen tråd…

#14 Ja en tråd för uppstoppade snöleoparder vore nått… :)

Inte att förglömma "malätna"…:) Om man bortser från det oetiska i det hela… så skulle jag vara mörkrädd dygnet runt av att ha en sådan i vardagsrummet, ser ju livsfarlig på massor av sätt:)

#11 Den bilden skär jag brukar aldrig bli upprörd men nu blev jag det tycker liksom att den inte hör hemma på detta forumet för det är väl katter i fokus ?
mvh/bjorsa

#17 Nja, i den här tråden är det hundar i fokus. Fast det betyder ju att bilden är ännu mer felplacerad. :)
Oskar

Jo bilden är ju inte direkt trevlig om man tänker efter jamenar de e ju en flådd katt med uppstoppat huvud som ligger på golvet med en tomteluva på ,att jag reagerade var just de att det är ett kattforum men nog om det nu vill ju inte låta som en gammal ilsk gubbe :-)
mvh/bjorsa

bjorsa, det är jättebra att du reagerar!:) Att man inte bara låter sig matas av bilder utan att reagera, det är ju en väldigt bra egenskap tycker jag.
Vanligtvis reagerar jag också (Oskar borde skämmas…:) mot dylikt, det var därför jag startade den här tråden också. Tyck gärna till där också!
I det här fallet så tyckte jag den var mer läskigt ful än sorglig, men egentligen har du ju så rätt. Dock hoppas jag att katten ifrågas själ har det jätteskönt och bra på alla vis i en annan värld…

Ja mitt inlägg hade väl syftet att dels vara lite kul men också väcka diskussion…och det lyckades jag ju med. Och det är ju ingen katt, men väl ett kattdjur. :)
Och snöleopardens (tror jag det är) själ har det nog ganska bra. Han ligger och myser på golvet och det är inte så många som trampar på honom… Han gillar Whiskas.
Oskar

Aha, det är därför han har en brun haklapp på sig, för Whiskasen skull…:)

Jättefina bilder Lina!
// staffan

*garvar gott åt oskar*

Oj så söt schnauzer du har, irma! Lite får de banne mig stå ut med ändå, för att vi skall få våra fantastiska julkort:)