älskade katter!!!!!
hellu på er kattvänner, hoppas allt är bra med er. vill bara säga att jag älskar min och min sambos tre katter över allt annat. här är tre bilder på dom och ni som oxå verkligen älskar era katter får gärna lägga ut bilder:) jag vet att det har varit många bild forum men jag kände att jag oxå ville starta/lägga ut ett:-P katter 4-ever! <3

#4 tack tack… dina missar är ljuvligt vackra dom me, älskar långhåriga katter, dom har en sådan len päls:)
#6 naaaw, bebisplutt…^^
#7 Och fäller något fruktansvärt. 

#8 haha.. ah, därför fick det bli korthåriga :P

En bild på mina älsklingar. En cornish rex och en norsk skogkatt. Har en till blå rex men hon är ej med på bilden.
Perfekta katter för oss, fäller knappt något
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

vilka fina katter ni har allihop:)

Mimmi älskar att prata och slicka folk på tårna, speciellt när de sover. Omplacering, såg rent ut sagt förj*vlig ut när vi fick henne.

Göran
Göran gillar att sova, leka och äta men framförallt att sitta i fönstret och spana. Hur gammal han är vet vi inte riktigt då han är omplacering från ett dödsbo. Han är nyinflyttad hos oss så jag har inte hunnit ta några fina bilder på honom.

Sara
Sara är en gammal tant på 15år, en mycket speciell och bortskämd liten dam. (detta är då mammas katt)
Här är vår katt med det oerhört fantasifulla namnet Missan, ca 1 år
(ras - typ semilånghårig huskatt, diverse raser i)

Tänk vad olika katter kan se ut
De finns i alla storlekar och färger.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Ja då får jag väll vissa mina älsklingar
.
Först ut min underbara Måns som är en huskatt, världens finaste i mina ögon.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Sen min tjej i rosa
, Elektra.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Cute! 
// Matilda

söta kissar alla har :)

#46 Men åh, vilken helt underbar bild!!!
Rama in den vettja :D ÄLSKAR uttrycket i ansiktet mitt i buset :D