Katturin
Hej. Jag undrar hur jag får bort doften av katturin. Mina katter har fått för sig att vissa hörn i lägenheten är en kattlåda.
ättika, Dettol, Dax elelr alsolsprit och ställ mat där. Rengör med medel som doftar citron. ABSOLUT inte klorin, såpa eller Ajax, som triggar att kissa mer. ÄR de kastrerade?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#1 triggar såpa och ajax katterna att kissa mer? Oj hur blir det då om man skurar golven med detta… 
usch vad det är trist när de kissar på fel ställen!! Jag visste inte heller detta om såpa och klorin. Jag har alltid använt det på kattkiss för att få bort lukt. Nu blir det ättika!!
Ja såpa, klorin och Ajax(innehåller ammoniak) är suveränt att tvätta kattlådorna med. OCh #2… M¨ånga gånger, så gör ju folk så, att de formligen vräker på med dessa medel koncentrerat på utsatta ställen. Och då blir det ju etter värre.det finns jättebra rengöringsmedel, förutom de jag tipsat om här, bara man läser noga och inte använder något som innehåller ammoniak. willys rengöringsmedel med citrondoft, tex.Inte dyrt heller

Finns såpa med citrondoft också, miljövänligt!
Ättika är väl oxå miljövänligt??
#6 stämmer. Men den citrondoften märks inte…..Köpt och testat…