Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 737 ggr
KickanW
0

Lite kattiga bilder

Jag vill gärna ha lite kritik på dessa bilder. Jag som tagit allihop och då har ju dessutom jag copyright.

/ Kickan

KickanW
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kattunge som gäspar i solen.

KickanW
0

Nyfiken kattunge som försiktigt undersöker vattenskålen.

KickanW
0

Syskonkärlek! (Inte världens bästa bildkvalité men motivet!)

KickanW
0

Kattkull i solen.

KickanW
0

Trött katt.

KickanW
0

Katt i träd.

tessa
0

Kritiken lämnar jag åt någon annan men jag gillar skarpt foto #1 med fin skärpa och det stämningsfulla fotot #4.

Mvh Tessan

Pia
0

Fina bilder Kickan! Klart du har upphovsrätt till dem, dock finns de ju nästan alltid luspälsar som struntar blankt i sådant och norpar ändå…:(

Här kommer mina kommentarer, högst personliga förstås:) :

#1 en härlig ögonblicksbild med fint (solljus)

#2 söt bild, men jag skulle vilja se mer av kattungen, öronen t ex, för en mer harmonisk helhet.

#3 Jättegosig bild, för min del skulle jag önskat att fotot var taget mer framifrån, att båda kissarna fick lika stort utrymme.

#4 jättefint ljus, vackert med trägolvet och ljuvliga små missar. För mig ser bilden lite oskarp ut, men det kanske bara beror på uppladdningen.

#5 Njae, katten ser "avhuggen ut" utan ena örat, den cerise kudden (?) tar för mycket "utrymme". Ljuset känns lite skarpt och direkt.

#6 bilden är egentligen jätterolig och söt, men för mig så försvinner katten nästan helt i grenverket - vilket ju är en del av det roliga… - och det ger ett rörigt intryck.

Kattkullen i solljuset är nog min favorit på det stora hela:)

Smuliz
0

Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAAAAAAAAR #5!!!!!!!! Den är så SÖÖÖÖÖT!!!GladGladGlad Här är en till sötis.

KickanW
0

Pia: Tack för kritiken… Vissa saker håller jag med om, andra inte. Men smaken är som baken :)

Smuliz: Haha, söt :) Är det du som tagit den?

Sidentass
0

Tessa…jag sitter bara o gapar!!! Vilka fantastiska (!!!)bilder…hmmmm…här finns åtta pälsbollar till  att plåta *blink*

KickanW
0

Sidentass: Tessa vad? :P (ursäkta om jag är korkad)

Då får du väl börja plåta direkt då! :D

Pia
0

Ja visst är det som så, med det mesta här i tillvaron, smaken är som baken:) Och det är väl för väl!

Sidentass
0

#12 det är jag som är korkad! Blandade ihop namnen..den jag ville berömma var Kickan W och ingen annan;-) Sorry!

KickanW
0

#12 Okej, då får man tacka så mycket :) Någon favoritbild?