Kattbilder
Tittade igenom mina bilder och hittade 1½ år gamla bilder, när jag praoade ½ år på Göteborgs djurskyddsförening.
Så tänkte dela med mig av några
.
Först ut är en svart katt som jag fotade, jätte myssig kisse om jag minns rätt
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Sen en röd katt som jag ville ta hem, men fick inte. Även han var jätte gosig och var alltid först frame när man kom in i rummet.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Var många kullar kattungar just då jag var där och här har vi en svart/vit 8 veckor
. Hon och hennes tigre/vita bror var skygga i början, men blev med tiden underbara
.
//Frida
Uppe i karantän fanns det en kull på 5 ungar med mamma som jag var med när dom var 1 dag gammla
och dom föddes på katthemmet.
Här har vi den katten jag fastnade för mäst, en tigré unge på 4 veckor.
//Frida
Så avslutar jag med en bild på kattungen ovan.
//Frida