Katter iFokus

Katter

Etiketterbildtrådarvideoklipp
Läst 1486 ggr
Charlie2006
0

Kattbilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tittade igenom mina bilder och hittade 1½ år gamla bilder, när jag praoade ½ år på Göteborgs djurskyddsförening.

Så tänkte dela med mig av några Glad.

Först ut är en svart katt som jag fotade, jätte myssig kisse om jag minns rätt Oskyldig.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Sen en röd katt som jag ville ta hem, men fick inte. Även han var jätte gosig och var alltid först frame när man kom in i rummet.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Charlie2006
0

Var många kullar kattungar just då jag var där och här har vi en svart/vit 8 veckor Kyss. Hon och hennes tigre/vita bror var skygga i början, men blev med tiden underbara Glad.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Uppe i karantän fanns det en kull på 5 ungar med mamma som jag var med när dom var 1 dag gammla Skrattande och dom föddes på katthemmet.

Här har vi den katten jag fastnade för mäst, en tigré unge på 4 veckor.

Min hemsida

//Frida

Charlie2006
0

Så avslutar jag med en bild på kattungen ovan.

Min hemsida

//Frida