Allt går...
Haha.. Vad gulligt. Katten ser ut att trivas bra där. 
/Matilda

Söt katt men jag blir lite nervös när jag ser såna ställningar med snören och leksaker.
Stolt ägare till tre La permer
Katter kan om dom vill typ. Mina kissar tycker att man ska pröva lägga sig i alla kartonger som finns. Spelar ingen större roll vilken storlek.
En skokartong t.ex
Dom trängde ner sig båda två dessutom, men det höll inte kartongen för.

#2 varför blir du nervös av det?
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

Har sett allt för många olyckor med dem.En kamrats nio veckors kattunga fastnade med svansen.Som tur var så kom matte och kunde befria kattungen som hängde med bara framtassarna i marken och snöret hårt virat runt svansen.Om hon inte kommit så hade svansen inte gått att rädda.
En annan uppfödares katt fastnade med ena framtassen och det hade kunnat gå illa eftesom att katten fick panik och högg vilt omkrong sig.
Stolt ägare till tre La permer
Min 10 veckors unge dog av ett 1,5 dm bomullsband, som satt inne i en lektunnel.
Dödsorskaen efter obduktion perforerad tarm bukhinneinflammation. Det är bara några månader sen.
Huvva.. Nu måste jag gå och klippa bort det som finns i våra tunnlar.

usch va hemskt ! Man kan värkligen inte tro att någon så hemskt kan hända :/
En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

Finns det hjärteplats så finns det stjärteplats eller hur man säger hehe =) Mina skall med krångla sig ner i små skolådor o korgar =)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z
Min katt har också en sån där vit kattbädd Den är väldigt omtyckt men hon börjar också växa ur den nu :DMen jag ska nog gå och klippa bort snöret nu tror jag :S
Angående det här med att fastna i saker jag hittade våran katt när hon var liten halvhängandes med datamussladden hårt runt halsen. Hon lekte vid datorbordet och ramlade ner med sladden runt halsen som tur var hörde jag när hon ramla och gick och kolla :/
Hängande persiennsnören har katter hängt sej i så det finns många faror i ett hem.
#12 Det vet jag om att persiennsnören är en fara därför virar jag in snöret i sig själv så ingenting hänger ut. Även hängande telefonsladdar kan vara en fara båda för katter och hundar därav har vi enbart sladdlösa telefoner.