Godmorgon fredagen den 23 februari
Bor i på söder i Stockholm och vi är ju inte så bortskämda med att snön ligger kvar inne i stan, men nu e det mycket snö och 6minusgrader *L*. Önskar att solen kunde titta fram mer annars e det rätt skönt nu, även om mängden av snö får en att tro att det kommer ligga kvar till midsommar ;-)
E på gång till jobbet, det e skönt att det e fredag, jag sov så illa inatt så jag behöver verkligen få sova ut. Men det blir en rätt hektisk helg iallafall e bortbjuden på middag både på fredag och lördag, vilket e jätte trevligt men det känns lite som om man inte e ledig *s* e väl min höga ålder som spökar ;-) (38)
Så ha en bra helg
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

godmorgon själv här är det också snö med trafik problem så man får ta det lungt om man ska köra ut idag
mvh bengt
jag sitter precis och kollar på nyheterna och jag har gnällt lite över snön men sen så ser jag hur det ser ut i södra sverige och jag hoppas verkligen att det inte kommer svepa upp hit till stockholm för då får jag hålla mig inomhus och mysa med katterna i helgen *s* inte för att det inte e skönt men det skulle ju vara bra om man fick något uträttat oxå. Men om det kommer att fortsätta att snö så blir det att gå i ide i helgen *L*
Eva & Mojje
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.

God eftermiddag säger jag. Lite slödag, packa upp, fixa och dona för min del. Skönt att inte ha något speciellt på agendan.
Njuter av det vackra snövädret, även om det känns lite märkligt med runt -18 grader när det för nårga dagar sedan ahndlade om upp till+42 grader för min del…
#3 oj Pia vilken tempratur skillnad hoppas semestern var bra *s*

Ingen snö här ännu. Och i morgon bitti eller ja mer i natt så skall jag åka till utställningen i Borås. Skall ha med mig min skogis S*Eklövet´s Atos. Tränings utställning är det kan man säga då han hade samma dommare förra gången och han har en knick på svansen. På Onsdag skall han kastreras.=)
Madeleine, ägd och uppfostrad av fem pälsklingar!
S*Luddhuvet´z

Jodå, semestern var riktigt bra, men det är också skönt att komma hem:)
Lycka till, Edda & Atos!