katt sökes
Hej! finns det någon han katt som kan lämmna sin mamma i mitten av juli det ska vara en bondkatt inte mycket päls kan vara med kaniner
Ta gärna kontakt med närmaste katthem - de har garanterat en bondkatt åt dig!
Vart finns du? Djurskyddet Bill & Bull har flera kattmammor med ungar som kommer bli leveransklara i juli
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Jag har en liten röd och vit hankatt som behöver ett gott hem men han kan inte lämna sin mamma förrän 1 aug. Denna kattunge, hans syskon och mamma hamnade hos mig för de skulle egentligen avlivas men veterinären kunde inte förmå sig avliva kattfamiljen utan bad mig om hjälp att rädda dem. Bilder på katterna finns här. Hankatten är den som är minst vit.
Men var bor du? Hör av dig om ni är intresserade.
Jag har moderlösa kattungar som behöver hem. Den ena kullen är leveransklar första helgen i juli och den andra kullen runt den 20;de juli. Fast jag lämnar inte kattungar som "ensamkatter". Tycker de har rätt att växa upp med någon av sin egen sort.

Har fem hanar och en hona som är leverensklara om en vecka, dem är svarta med lite vita hårstrån under hakan och på magen, två av hanarna har lite mer tecken, ena är vit längst ut på svansen, och på den andra är baktassarna vita. Hör av dig om du är intresserad! :)
hej emmizen kan jag få en bild?

Du får maila mig kan inte lägga ut bilden, något fel..
Min mail: emma_joh_ansson@hotmail.com

Rekommenderar dig att kolla på tråden "katter till salu" högst upp på sidan under -senaste inlägg.
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
Borttaget

hej stirrup jag bor i kungälv