God Kväll!

vilka underbara bilder… man blir alldeles lycklig. Mina katter drar sig för att gå ut när det är snö eller blött för den delen.. Man blir ju blöt om fötterna..
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Jag är världens största klant! Bara att konstatera. Köpte ett broderi igår, med snödroppar. En jättefin duk kommer det att bli. Bara ett litet problem.
Tydligen var mina tankar på ett helt annat håll igår eftersom jag missade att köpa garn.
Så det blir väl till att kila iväg till en handarbetsaffär och köpa garn nu, eller ett annat handarbete (med garn). Men jag har ju ingen aning om vad det ska vara för garn så jag får ha mönstret med mig. Dessutom konstaterade jag att det inte är de rätta sömmarna på den här duken. Har nämligen lovat en kompis att sy en duk åt henne, med plattsöm, lättsöm och stjälksöm, och efterom jag inte har sytt de sömmarna på många år så tänkte jag öva lite först. Vilken osis.
Vimsan låtsas vara lite småputt på mig idag. Hon her mest legat och latat sig. Hon fick inte vara ute i snön och leka igår. Var ju och kastrerade henne. Skönt att ha det gjort.
Snö? Vimsan älskar snön, och roligare är det om matte kastar snön också. Och när det är snöstorm så håller sig matte inomhus, men Vimsan är ute.
Just idag skulle jag mera än gärna flytta ifrån det här torpet. Vattnet har frusit så vi måsta fara till mina föräldrar och hämta kaffe- och tevatten. Jag blir så trött.
#0, #1, #2
Tycker också att bilderna är fina.
Helt otroligt fina bilder :) Min har då vänt direkt i dörren, hon hatar snö precis som matte 
Vårt vatten har inte frusit.. som tur är. Minman ser till att hålla värmen uppe i källaren . Katterna är superlyckliga att de kan hoppa upp och ner från källaren utan att gå ut… Fri tillgång.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Mysigt…önskar att jag hade källare också eller ska jag säga Doris kanske ;)

Tack att Ni gillade Mina Bilder
Hur skulle man inte kunna tycka om dom *S* dom var ju jättefina