Katter iFokus

Katter

Etikettallmänt-kattprat
Läst 1346 ggr
Zekina
0

Katten kan ju :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min väldigt osmarta och tröga katt och faktiskt lärt sig att sitta på kommando :D  Varje gång hon ska få mat så måste hon sitta, det tog några gånger innan hon fattade men nu kan hon det! så stolt över min gamla osmarta tant :)

misty89
0

söt misse du har, nej men vad roligt omöjligt är det aldrig!:)ja, stolt ska du absolut vara

ingen av våra tre katter kan sitta, lyssna till namn kan dom däremot. och  min svarta katt har lärt sig att öppna ballkongdörren, och så varje morgon så kraffsar hon på min och min sambos sovrumsdörr för att hon och hennes 2 kompisar ska få frukost. och om vi struntar i att öppna dörren så är hon tillbax om ca 10 minuter.

och våran svartvita sätter sig utanför och jamar om hon vill komma in eller ifall hon tycker det är dax för mat. katter är bra knasiga dom!^.^

essut50
0

Undrar varför katten måste sitta för att få mat?Förvånad

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Zekina
0

#2 Det är ju inte så att jag gör det hela tiden, men när hon ska få sånn där ''mjuk'' mat så brukar hon få sitta för att vissa att hon kan/vill vänta lite extra på det goda ;)

Josefa
0

Katten är inte alls osmart. Den tycker att du är osmart som tror att den ska göra saker på din befallning.

gronaanna
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min katt cissi är mörkrädd.

om hon vill gå ner till grovköke på natten där kattlådan står,

så kallar hon på mej,  genom att dra av mej filten och tigga om att jag skall

gå ner och tända ljuset.sen sitter hon och väntar på att jag skall tömma

lådan om den inte är riktigt ren innan, annars går hon inte i den.

Då vill hon hellre gå ut och kissa.

Mainebusters
0

Mina missar sitter alltid när det serveras mat. Och godis. Då sitter de som två hundar och äter ur handen på mig.

Josefa
0

Ja Cicci är ju en smart katt. Vet vad man ska använda människan till.

elkatto
0

det är roligt då djur lär sig trix min tant till katt hon är nio år kan gå runt komma till mig give me five och sitta men det är för att hon är en gottegris utan dess like och gör nästan vad som hällst för att få sig något gott

våran andra misse mest typ bara tittar coh kunde hon skulle hon sucka varför ska man göra sånt för då man vet att man får godis endå?