Katter iFokus

Katter

Etiketterhälsabeteendekosthållning
Läst 2224 ggr
svava
1

varför gör han så??

Hej Jag har två undrebara vänner.

Den yngsta av dom (han är 2 år) kommer upp till mig och knådar, ja han kan massera ganska lång stund.
MEN !!!
Varje gång han gjort det, går han ner och tvättar lille snoppen som kommit ut…

Varför gör han så??

Mina älsklinga är på bilden

Tack för svar på förhand

Svava

Hawknestgrove
0

Det gör även min 11 årige Arne trots att han är kastrerad vid 8 månadrs ålder. Snuskhummer…. det är bara att inse det…. Om katten inte är kastrerad, så gör det, så kanske det minskar. och bilden finns inte med……

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

vildkatta
0

Skulle vara intressant att höra varför.. Jag antar att han står och "trampar" när du säjer knådar?

Isf är väll inte det ett sexuellt beteende överhuvudtaget hos katter? Utan härstammar väll ifrån  när de var ungar och "trampade mjölk" när de diade?

Iof trampar dom ju när dom njuter vid kel osv å njutning som njutning, djur över lag har inte lika mycket hämningar när det rör sexualiteten som vi människor så det ena kanske leder till det andra..?

Hawknestgrove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är det ett förlåt svenskan, riktigt juckande…..

Josefa
0

En del kattpojkar gör sådär. Vaknar ibland på nätterna av att min Linus håller på nere vid mina fötter.

vildkatta
0

Aha, då va de lite annat "knådande" än vad jag trodde :P

Hawknestgrove
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ja hahaha….

tuska
0

De kastrerade kattflickorna jag har knådar å juckar på en fäll som dom älskar så intesivt. De ser ut som skrynkliga russin i ansiktet när de njuter som mest

Hawknestgrove
0

sickna snuskisar…..

tuska
0

Skrattande  Här är det rena porrvisningen speciellt på kvällarna.

Jag har riktiga snuskisar, som tur är så får jag vara ifred.   De fertila flickorna är än värre, de krälar omkring ända tills de får ett fäste med ändan då juckar de och trampar med bakbenen. 

Vilka knäppisar.Tungan ute

Hawknestgrove
0

Ja kastrerade Arne här är tom  mer alert än husse som inte är kastrerad hahaha!… Varje dag,  två ggr….ofta en halvtimme per gång….Och så det löjliga uttrycket i ansiktet…….